ontlasting

Hoi,
even een vraagje. joany heeft nu al 3 dagen geen ontlasting meer gehad wel plast ze genoeg. Ik geef bv. Voorheen had ze elke dag ontlasting ik heb niet het idee dat ze verstopt is ze laat wel scheetjes maar verder heeft ze geen las. Weet iemand of dit normaal is? Ze is nu 3 en een halve maand.

groetjes,
marike ian 30-10-2001 en joany 09-02-2007

Ik heb altijd begrepen dat het bij bv heel wisselend is. En ze kunnen niet verstopt raken omdat de poep zo dun is. Ik zou me dus maar geen zorgen maken!
Groetjes,
Sonja

bij borstvoeding komt t wel vaker voor dat baby's meerdere dagen niet poepen.dan is de bv zo goed op je kindje afgestemd dat er geen "restjes" zijn.
groetjes kari

hoi!

ik wist idd wel dat het normaal was bij borstvoeding als een baby niet veel poepte maar wist niet dat dat kwam omdat er gewoon geen restjes waren, wow, wat een mooi gegeven toch eigenlijk! Ik haak even in met een eigen vraagje misschien weet iemand dat hier ook, mijn meisje krijgt ook bv en poepte ook een tijd heel weinig, nu juist weer behoorlijk veel en niet alleen dat, het is ook heel slijmerig, echt draderig!
Iemand enig idee hoe dat komt? Er zitten ook een beetje stukjes/vlokjes in zeg maar (haha lekkere praatjes). Moet morgen naar cb dus zal het daar ook wel vragen maar als iemand het weet?

Doei!

Terug
Bovenaan