Ontlasting

Wat kan ik doen om de ontlasting van Caileigh wat soepeler te houden? De eerste drol is de laatste dagen meer een glimmende homp klei en daarnaast laat ze nu al 1,5 dag veel windjes maar ik heb nog geen poepbroek gezien. Normaal had ze iedere dag een poepbroek maar de hoeveelheid wordt minder en de frequentie ook.
We zijn nu drie weken op de AR voeding en 1,5 week op nexium voor de reflux..

Luana was laatst ook verstopt en naast de medicijnen moest ik een druppel olijfolie/zonnebloemolie erdoor doen. Bij flesvoeding is 1 poepbroek per dag prima zei onze ha ook. Als ze er maandag nog steeds veel last van heeft zou ik de ha even bellen.

Succes!
Liefs ciomama

Hier geen last van,Rivano poept na iedere voeding zijn luier vol haha...en is dun vanwege de bv.gelukkig tot nu toe weinig last van krampjes

sterkte en hopelijk werken de tips van hierboven
liefs jootje

Ik heb dus kindicol gehaald, was al in de stad voor ik de olie tips las. Als dat niet helpt heb ik ook nog een telefonische afspraak met de ka staan dinsdag en dan overleg ik het meteen even.

Ik heb voor mijn meisje lactulose gekregen omdat ze er in het begin ook last van had. Ik heb t een paar keer gebruikt en nu gaat t prima ze heeft zeker elke dag een poepluier (en hoe haha) en soms 2 dus is nu niet meer nodig.

xx

Ar? nixium?

Jonna had ronde drollen dus andere voeding en toen was eht waterig, nu 50/50 met gewone voeding
babies mogen alle kleuren hebben en hoeven niet eke dag te poepen, sommigen poepen 6x op een dag en anderen 1x3 dagen

ondanks dat ze de speciale voeding heeft laat ze nog veel scheetjes

Terug
Bovenaan