Ontlastingproblemen

Hoi Allemaal,

Onze dochter van nu een jaar blijft problemen houden met haar ontlasting. Soms gaat het wel goed. Maar andere keren krijgt ze het er bijna niet uit! Heeft iemand ervaring? Bijv. met een homeopathie of osteophaat?

Graag jullie reacties.

Groetjes een moeder
 
Waarschijnlijk ligt het aan de voeding. Vraag het eens aan het CB of ga anders voor de zekerheid naar de huisarts. Als ze straks verstopt zit heb je een probleem, voorkomen is beter dan genezen !
 
een osteopaat kan ook goed helpen; die kijkt of het spijsverteringsstelsel ontspannen is (en kan dat verhelpen). ik raad je aan eens te bellen en informatie te vragen. http://www.integraalmedischcentrum.nl
daar vind je een telnr. dit is een groot centrum waar je dus ook gewoon voor wat vragen terechtkunt. hoef je niet meteen een afspraak of je schuldig te voelen dat je alleen maar belt voor informatie!!

je kunt er trouwens zonder verwijzing terecht en veel verzekeringen vergoeden een deel (als de paat in kwestie is aangesloten bij een of andere bond).
 
Mijn zoontje poept 1x in de week a 9 dagen. Het Cb geeft aan dat ik laxerende zaken zou moeten geven, maar dat maakt de pijn erger en poept hij niet vaker van. Ik denk dat ik nu maar eens een osteopaat ga raadplegen want op CB zeggen ze dat het normaal is.
 
Mijn oudste dochtert (nu 5 )heeft van jongs af aan regelmatig last van de stoelgang. Van alles met voeding geprobeerd.
Wij hebben van de huisarts Legendal gekregen en zonodig krijgt ze dit.
Het maakt de darmen niet lui, maar zorgt er wel voor dat ze moet drukken.
Na een paar dagen merk ik dat het beter gaat en ga ik weer afbouwen.
 
Terug
Bovenaan