ontmoet de augustus moeders 2006..!!!!

A

Anoniem

Guest

hallo...

misschien een idee om een keer ergens op een middelpunt voor iedereen af te spreken en lekekr over baby,s gaan praten...????

kopje thee erbij....

kusssssssss tanja

hoi,

Ik zou er niet aan moeten denken. Ik ben helemaal niet zo'n typ.   Lekker kletsen op het forum vind ik heel gezellig maar ik zou nooit zoiets afspreken.   Niet dat ik het een stom idee vind hoor!!! Leuk juist voor degenen die het wel leuk lijkt.
Ik heb dat ook nooit op school of zo gedaan. En als ik mee ging... dan was het altijd wel weer gezellig.     Dus ik ben altijd een beetje negatief tegen over die dingen. Als er een uitje is met de familie of zo, dan zit ik al bijvoorbaat te balen.    Mijn man  wordt er wel eens niet goed van. Maar goed...   ik hoop dat er anderen zijn die het wel leuk vinden.  
Ik hoor trouwens ook in het juni forum dus je wil mij er niet eens bij hebben.

Veel plezier als het zover komt.

Liefs gerdientje

Hoi Tanja,
Leuk idee hoor!
maar ik "hoor"ook niet bij jullie, ik ben van het juli forum
Ik reageer om te zeggen dat ik het idee erg leuk vind
En ik lees wel vaak bij jullie mee en ik zag dat er bij de augustus moeders genoeg animo was, dat is ook altijd leuk
Veel plezier met de voorbereidingen en maak er een gezellige dag van!
groetjes!!

hi tanya.ik ben 12 weken zwanger en 3 dagen.het is me 2de zwangerschap.en ben 19 augustus uitgerekend. en heb een dochter van 1 jaar genaamd charissa.en het lijkt me hartstikke leuk om lekker te kletsen.ik woon zelf in purmerend.dus als je het goed vindt,dan hoor ik het wel van je.kusjes mariska

hallo

bij het kopje augustus 2006 moeders kun je zien wie er allemaal mee gaan,
we hadden het ook hier er maar op gezet...

en volgens mij mogen de juli moeders ook mee..!!!
dusssssssssssssssssss.....

we gaan high tea-en in utrecht bij het spoorwegmuseum rond begin april..!!!
verdere info volgt nog..

kus tanja 15 weken en 2 dagen

Hei die Tanja.

Leuk leuk leuk.
Je weet al dat ik kom........ Ik   en mijn grote mond, zie nu pas dat je de uitnodiging ook al hier hebt neergezet......

Dus dames, Veel honger kweeken voor de High Thea van Tanja!

Ook degene die ik net las van juli (alleen kan ik als ik dit bericht tiep je naam niet meer zien) wat mij betreft kunnen we best een paar dagen smokkelen en ben je van Harte Welkom!..

Greets, Tessa

Terug
Bovenaan