Ontmoeten of praten met andere moeders

<p>Hoi!</p><p>Ik ben alweer bijna 6 weken moeder van een prachtig zoontje. Omdat ik jong moeder ben (22 jaar) merk ik dat ik in een hele andere levensfase zit dan mijn vriendinnen. Ik ken ook maar weinig (jonge) moeders. Ik ben dus opzoek naar (jonge) moeders waarmee ik kan praten of misschien zelfs kan ontmoeten (woon zelf in de buurt van Utrecht). Ik mis het heel erg om met iemand om te gaan die in dezelfde levensfase zit! </p><p>Als iemand hier ook behoefte aan heeft kan ik wel mijn e-mail hierachter laten (telefoon nummer zet ik liever niet online en instagram is ook weer zo)</p><p> </p><p>xx</p>

Hey! 
Ik zit in een soortgelijke situatie. Ik ben een moeder (net 26 jaar) en heb 2 mooie zoontjes van 3,5 en 2 jaar. In mijn omgeving zijn er maar weinig (jonge) moeders en mijn vriendinnen zitten nog steeds in een andere levensfase. Ik werd op mijn 21e zwanger dus veel contact verwaterde al in die periode.... Zou het leuk vinden om met andere moeders in contact te komen! Dus misschien kunnen we contact uitwisselen? :)
Xx

Ik ben een moeder van een kindje van ruim 20maanden. De laatste weken lijkt haar gedrag erg veranderd: is best vaak driftig of boos (vooral als niet mag wat zij wil), eten gaat moeizaam (met veel afleiden lukt het dan nog wel om er wat in te krijgen) maar voorheen at ze heel goed en ook zelf, gooit veel spullen op de grond, ook bijv eten. Lijkt ook gewoon niet helemaal lekker in haar vel te zitten, niet heel ziek maar weet niet wat er wel is (komen wel tandjes door), was eerst altijd een heel lief en vrolijk meisje, soms is gewoon niks goed. Ik merk als ik een dag vrij ben en met haar de hele dag alleen ben dat het mij heel veel energie kost en erg vermoeiend is. Zijn er moeders die dit herkennen? Zo ja hoe gaan jullie hiermee om? Heeft er iemand goede adviezen/tips?

Terug
Bovenaan