Ontmoeten...

Hallo aanstaande mama's..

Ik heb gister eens zitten denken, hoe zouden jullie het vinden om een keer als alle april baby's geboren zijn om een keer allemaal bijelkaar te komen?? (als de baby's wat ouder zijn natuurlijk)
Om gewoon een keer wat af te spreken op een neutrale plek.
Dan kunnen we elkaar een keer ontmoeten om te vertellen hoe we de zwangerschappen hebben doorstaan en gewoon gezellig te babbelen..

Groetjes Chantal

hoi chantal,

ik sta er wel positief over.
het is alleen wel zo dat natuurlijk iedereen overal en nergens woont in nederland.
ik woon zelf in het zuiden. ik weet niet waar jij woont?

ook merk ik dat vaak dat dit heel positief wordt gewaardeerd en uiteindelijk komt er nog niks van

groetjes van aafje

Hoi,
Mij lijkt het ook wel leuk om elkaar eens te ontmoeten,maar ik denk ook dat de afstanden misschien erg ver uit elkaar zijn.Ik woon in Zeeland.
Ik heb geen eigen vervoer,dus ben afhankelijk van het openbaar vervoer.
Groetjes Martine

Hoi,

ja, op zich hartstikke leuk en gezellig natuurlijk! Zou het wel leuk vinden als het hier eerst echt goed gaat lopen met reacties ed, krijg je toch wat meer een band...
zat te denken: is het niet leuker / handiger om een besloten hyves op te richten ofzo? Dan kun je misschien meer over jezelf vertellen, merk dat ik dat nu niet doe, zo openbaar, :)

heey

lijkt mij erg leuk maar ook wordt het dan moeilijker omdat iedereen overal woont he!!

maar ik heb mij op hyves aangemeld en zou het ook leuk vinden om meer contact te hebben!!foto`s zien van de mensen!!

liefs mij

Terug
Bovenaan