Ontmoeting (weer ff bovenaan)

Hoi Dames,

Kelmar had het goede idee voor een ontmoeting. Ik heb tot nu toe 2 aanmeldingen: Kelmar en Yessica22

Wie komt er nog meer?
Als je ook wilt komen mail dan naar: september.mamas2012@gmail.com

Ik zal de adressen ook niet naar iemand anders sturen, tenzij je daarom vraagt voor een carpool afspraak ofzo!

ik twijfel een beetje,mag met mijn bekken geen lange stukken zelf rijden en in de trein zitten met dat gehobbel is ook geen pretje voor mij.

als ik precies weet wanneer jullie afspreken en ik weet hoe ik me op dat moment voel kan ik zeggen of ik kom ja of de nee...

lijkt me wel erg leuk.

ik ben volgens mij nog steeds de enige die uit Limburg komt dus ik kan ook met niemand mee rijden..

gr

Klinkt als een heel gezellig idee...
Is toch anders als via een schermpje...

Is er een idee rond welke datum het ongeveer moet gaan worden?
We hebben hier namelijk nog redelijk drukdrukdruk-schema zeg maar...

Vervoer is voor mij geen probleem...
Ik woon in Enschede en ik kan evt nog wel iemand ophalen ofzo...

Maar zoals gezegt...het ligt eraan wanneer...

Daarom wil ik een datumprikker aanmaken (www.datumprikker.nl), maar daar heb ik jullie mailadressen voor nodig.
Daarin stel ik een aantal data voor en kan je aangeven of je dan wel of niet kan. De dag dat de meesten van ons kunnen wordt het dan.
Ik denk in ieder geval op zaterdag of zondag middag. Door de weeks heeft iedereen toch werk of kids en andere verplichtingen.

@Rian-Sanne: geef gewoon aan wanneer je wel en niet kan, en als het niet lukt laat je dat op het laatste moment weten.

@meonly85,
Dat is het hem net ik kan iedere dag maar weet nooit hoe ik me op de dag zelf voel de ene dag heb ik heel veel pijn en de andere dag gaat het goed dat weet ik pas op de dag zelf..
anders was het geen probleem voor mij...

Een superleuk initiatief. Ik ga iets langer meeschrijven (realiseer me dat ik nog vrij kort hier schrijf in vergelijking met anderen) en wil dan graag aansluiten.

Ik vind deze website trouwens zo onpersoonlijk om op te forummen...hyves of facebook is daarvoor wel veel beter geschikt, vinden jullie ook niet? Kun je lekker fotootjes plaatsen enzo...

Terug
Bovenaan