Ontmoeting

Hoi Kimpansee en anderen,
Heb je nog na gedacht over een eventuele ontmoeting?? Mij lijkt het steeds leuker worden.. Hoor er alleen niets meer over??

Hoe is het met je trouwens? Ik heb over 2 dagen mijn nod maar heb vandaag testje gedaan en die was negatief.. Snik snik.. was errug depri maar dat lag misschien ook aan het feit dat ik vannacht gewerkt heb..
Ach, ga nu het leuke er maar weer van in zien.. lekker klussen!
Hoop snel iets te horen van je..
dikke knuffel
anne
xxx

he hallo!

ben je er al achter waar ik woon???
daar heb je geloof ik ook nog niet op geantwoord of staat het -tig pagina's terug???

ik vind het ook nog steeds een leuk idee, maar volgens mij valt het bijna niet te realiseren.
de mensen die er interesse in hebben zouden dan hun gegevens via hier moeten geven, en dat lijkt mij niet echt veilig???? of wel??? nee he!

maar als iemand een idee heeft? roept u maar!

over 2 dagen je nod...spannend hoor!!!
natuurlijk kan het er aan liggen dat je te vroeg getest hebt! ff afwachten dus....wij wachten met je mee!
zelf pas 23ste nod, op vakantie in turkije! weet niet of ik er blij mee ben als ik daar ongi wordt....als ik het niet wordt is het helemaal te gek natuurlijk! ik neem geen test mee, dus afwachten hahaha!

ik ben kei benieuwd of je al weet waar ik woon.....noem de plaats maar niet volledig, maar wat letters ofzo!
ik hoor van je!
xx kimpansee

enneh succes voor zaterdag!
ik ga dan met mijn vriend naar de musical the lion king in scheveningen, voor mijn verjaardag gekregen in juni! leuk he!!

voor allebei een spannende dag dus, alleen voor jou nog spannender....bij mij is het ontspannen spanning (ofzoiets haha)

xx kimpansee

Hoi meis,

Ja, staat tig pagina's terug..
Ik zat te denken aan die letter en dan met ss-en maar dat is het niet toch?? want daar naast staat geen plaats met jouw letter naast..

Gaaf joh lion king wil ik ook graag heen maar jezus wat zijn die kaarten duur.. laat wel ff weten hoe het is geweest!! ben heel benieuwd..
vakantie, wil ook graag weg maar hebben nog geen concrete plannen.. moet nog tot de 18de werken en dan tot de 13sept vrij dus...

verder dacht ik echt dat ik zwanger was.. wist het zeker maar nu?? baal natuurlijk wel maar ach ja nieuwe ronde nieuwe kansen en natuurlijk het ziekenhuis.. wanneer ga jij ookal weer??

ontmoeting... we kunnen natuurlijk gewoon een bepaald cafe in een bepaalde stad met datum,tijd afspreken en dan maar kijken wie er komt..??
idee?? kunnen het misschien anders eerst klein doen door alleen regio's te doen?? en als "men" er verder voor wil rijden mag dat natuurlijk..
denk er eens overna?

hoop gauw weer wat van je te lezen..
dikke knuffel,
anne
xxx

P.s. de jeuk is gelukkig weg.... :))

PERTA, je ziet ik probeer iets te bedenken.. als je ideeen hebt.. graag..
xxx

Terug
Bovenaan