Ontpellen, menstruatie en zwanger worden

<p>Hallo iedereen</p><p>ik ben sinds eind december gestopt met de pil. Mijn cyclus is erg onregelmatig. Ik heb intussen reeds twee keer een bloeding gehad, maar niet fel. Kan ik dit beschouwen als echte menstruaties? Of is dit een ander soort bloeding? Erg verwarrend.<br />We willen heel graag een tweede kindje. </p>
 
Wat je aangeeft wordt best vaak omschreven. Soms heeft je lichaam even tijd nodig om weer op gang te komen! Dat kan dan enkele maanden tot een jaar duren… Uiteraard als je twijfelt, kun je altijd even overleggen met je huisarts! Helaas is een beetje geduld vaak ook nodig ? succes! ?
 
Ik had dat ook, maar 1 dag licht bruinverlies, dus dacht dat ik nog niet vruchtbaar was. En toch bleken we na 7 weken zwanger te zijn en dat het als ik het uittekende meteen raak moest geweest zijn. Helaas wel een miskraam geworden. Maar je kan dus wel zwanger raken ondanks dat je nog geen normale bloedingen hebt!
 
Pff verwarrend hè... ik heb het ook! Eind december gestopt met de pil en daarna onttrekking bloeding en daarna 2 keer licht bloed verlies ? Ben ook benieuwd of dit dan ongesteld is... succes ? 
 
Het kan allemaal. Ik stopte met de pil en was een maand later zwanger, wel bloedverlies gehad tussendoor, bleek achteraf innestelingsbloedingen geweest te zijn. Maar het kan ook best zijn dat je lichaam even tijd nodig heeft.
 
Terug
Bovenaan