Ontpillen-braken-testen?

A

Anoniem

Guest
<p>Hi allen! In november ben ik gestopt met de pil om te proberen zwanger te worden, maar ik ben sindsdien nog niet ongesteld geworden. Begrijp dat dit heel normaal is.</p><p>Nu werd ik vanochtend ineens uit het niets heel misselijk en moest ik braken. Gingen wat belletjes rinkelen en had nog een zwangerschapstest liggen, dus die maar gelijk gedaan. Was negatief. Doordat ik nog niet ongesteld ben geweest heb ik natuurlijk geen idee of ik 'overtijd' ben en of ik dus misschien veel te vroeg heb getest. En natuurlijk grote kans dat er helemaal niets aan de hand is, maar vind het toch wel opmerkelijk. </p><p>Weten jullie wanneer (en of) ik nog een keer een test zou kunnen doen om toch nog even te dubbel-checken? Hoe lang zou ik daarmee moeten wachten?</p><p>Bedankt alvast!</p>

Ik zou effen kijken wanneer je laatste ongesteld was geweest en wanneer je eispong had zo weet je of je over tijd bent of te vroeg bent https://www.24baby.nl/zwanger-worden/hoe-zwanger-worden/vruchtbare-dagen-ovulatie-berekenen/ hier kan je berekennen succes

Ik heb zelf ook een keer te vroeg getest omdat ik symptomen had die ik herkende van de zwangerschap van mijn zoontje (niet ongesteld geweest na de bevalling). Week later testte ik heel duidelijk positief. Toen achteraf gezien precies 4 weken. Dus met drie weken negatief getest met een early test.

@zzz Daarvoor slikte ik de pil, dus ben dus al heel lang niet meer 'echt' ongesteld geweest. Kan dus ook zijn dat ik helemaal nog geen eisprong gehad heb, maar ook een kans dat het gelijk bij de eerste eisprong raak was en ik daarom niet ongesteld word...

Ah ja, dan zou ik over 1 of 2 weken met een early test kunnen proberen. Thanks. Haha zo bizar dat dit nu ineens in mijn hoofd zit, terwijl de kans natuurlijk heel groot is dat ik helemaal niet zwanger ben. 

Terug
Bovenaan