Ontpillen en nu al zwanger?

<p>Hoi! </p><p>Ik heb een vraag, ik ben sinds 25 februari gestopt met de pil en heb daarna nog geen echte ongesteldheid gehad (wel direct de ontrekkingsbloeding maar daarna niets meer)</p><p>omdat ik een beetje gek werd van het wachten heb ik een test gedaan. Toen had ik een heeel licht streepje. Voor alle zekerheid toen een clearblue gehaald en hij geeft aan 1-2 weken zwanger! </p><p>Ik weet niet zo goed wat ik moet doen aangezien ik nietgoed weet  hoe lang, ja 1 of 2 weken volgens e test maar moet ik direct een vk bellen of beter even wachten.</p><p>is het wel goed dat ik direct zwanger ben? Ik kan het nog niet echt geloven en ben zo bang dat er iets mis is.. </p><p>iemand ervaring? </p>
 
Ik heb hetzelfde gehad! Gestopt met de pil, onttrekkingsbloeding en na een maand dacht ik: toch maar eens testen.
Ik ben nu 13 weken en het gaat helemaal goed!
 
Mijn huisarts zegt dat als je zwanger raakt, je lichaam er blijkbaar klaar voor is. Ontpillen bestaat volgens haar niet echt. Soms duurt het gewoon even voordat je lichaam weer een eigen ritme heeft gevonden en dat noemen we ontpillen. Maar het is niet iets wat moet. 
 
Thanks ladys! 
Pff ik had dit zo niet verwacht en ben eigenlijk helemaal van slag. 
Het is natuurlijk super welkom maar we hadden rekening gehouden met in iedergeval een half jaar, en misschien wel langer!!
 
Ja dan is het in eens heel rap. Voorzichtig gefeliciteerd. Is echt wel ff wennen als t zo snel is gegaan. Bij ons was t ook meteen raak.
 
Hoi,
Ik ben in Januari gestopt met de pil en werd daarna ongesteld 4 weken later had ik een positieve test in mijn handen!
Ik was zwanger van een 2ling waarvan één helaas is fout gegaan, als je dus gelijk zwanger raakt heb je meer kans op een meerling!
Ik ben nu meer als 13 weken zwanger van een heel mooi kindje en het goed super ben deze kleine! 
 
Terug
Bovenaan