Ontpillen! Hoe voelt dat?

Hallo,

Mijn vriend en ik hebben allebei een sterke kinderwens. En nu nadat ons huis en tuin zo goed als af is, hebben wij dus ook besloten om maar te stoppen met de pil en het maar te gaan proberen.

5 November heb ik de laatste pil geslikt en sinds gisteren verlies ik regelmatig bruin slijm. Wat ik op internet lees is dit wel normaal. Ook voelt me onderbuik sinds gisteravond anders aan als normaal. Ook dit zal bij het ontpillen horen neem ik aan?

Gisteren sinds een lange tijd ook wel eens echt genoten van mijn vriend en op dit moment nog steeds ben ik best opgewonden. Kan dit ook door het ontpillen komen? Normaal vond ik het al meer dan genoeg om het 1 keer per maand te doen.

Hopelijk zijn hier meer mensen die een beetje begrijpen wat ik bedoel.

 
Hmm ja hoe voelt dat ? 
Ik voelde me wel vrolijker nadat ik gestopt was met de pil maar voelde me verder niet anders dan normaal..
3 maand nadat ik gestopt was ookal zwanger 
 
 
Oooh dat herken ik zeker!! Sex is opeens veel leuker!!
Hou er wel rekening mee dat je lichaam hele rare dingen met je doet!! Mijn borsten veranderden. (Ik ben 32 en aan de pil sinds 14) 
Ik voelde van alles en wist zeker dat het in 1 keer gelukt was....niet dus!! Ik zit nu in poging 6. Dus mocht je van alles voelen wat je niet kent...denk niet meteen dat je zwanger bent want dan zou je erg teleurgesteld kunnen worden! Heel veel succes gewenst!!!
 
Ik ben vorige maand gestopt met de pil. Had aan het begin ook bruin achtig iets verlies. Ook veel buikpijn gehad en niet lekker in mijn vel. Maar wel meer zin in seks. 
Afgelopen woensdag weer voor het eerst ongesteld geworden. Dus ik weet dat Mn lichaam weer helemaal goed werkt! Heb een eisprong gehad. 
Als straks ongesteldheid voor bij is weer klussen voor ronde twee!
Ik ben 20 jaar oud en mijn man 23, en wij gaan voor ons eerste kindje.  
 
 
 
 
Ik wordt binnenkort 26 en mijn vriend volgend jaar 32. Voor ons zou het ook ons eerste kindje zijn. Fijn om te lezen dat het normaal is wat ik voel. 
 
Terug
Bovenaan