Ontpillen, menstruatie of toch zwanger

<p>Hallo dames,</p><p>31 juli ben ik na ruim 9 jaar de pil geslikt te hebben gestopt in verband met een kinderwens. Na 4 dagen kreeg ik last van een ontrekkingsbloeding. Na een paar dagen hoofdpijn merkte ik al snel dat ik me meer mezelf begon te voelen. Ongeveer 2 weken later heb ik (denk ik) mijn eisprong gevoeld. Ik had wat lichte krampen links onder in mn buik. We hebben het in deze periode ook zeker gezellig gehad. Nu heb ik sinds 4 dagen enorm last van mn tepels. Ze begonnen te jeuken maar doen nu echt pijn. Sinds gister ook regelmatig met vlagen misselijk en wat krampen rond mn baarmoeder.</p><p>Omdat ik de pil ruim 9 jaar heb geslikt weet ik niet meer wat mijn cyclus is. Wel weet ik dat ik voorheen nooit klachten had rond mijn menstruatie.</p><p>Zal dit door het ontpillen komen of toch met een menstruatie te maken hebben. Ik verwacht deze pas op zn vroegst over een week te hebben.</p><p>Natuurlijk zijn jullie geen dokters. Maar ben benieuwd naar jullie ervaringen ?</p>
 
Hoi Merel,
Ik ben ook gestopt met de pil alleen iets eerder op 9mei. Wat ik zelf heb ervaren is dat je lichaam je aardig voor gek kan houden, omdat je graag een kindje wilt. De eerste weken had ik onwijze hoofdpijn, last van mijn tegels en buikpijn.  Precies dezelfde klachten om ongesteld te worden, of zwanger te zijn en anders nog te ontpillen. Zoals de dames hierboven zeggen, je komt er idd maar op een manier achter. Maar geef het je lichaam de tijd, dat is wat ik zelf nu ervaar. Die pil is echt troep..... 
Succes met alles ?
 
Bedankt voor jullie reactie dames! Sorry dat ik niet eerder reageerde. Ik ging er van uit dat ik een mailtje zou krijgen bij een nieuwe reactie?
Ik had normaal gesproken nooit klachten, maar merk wel dat ik anders reageer na het stoppen. Ben er blij mee dat ik de pil niet meer gebruik.?
Ik wacht het gewoon rustig af
 
Terug
Bovenaan