Ontpillen of wat anders?

Hoi allemaal,
Een vraagje en benieuwd naar jullie ervaringen en mening.
26feb ben ik gestopt met de pil eerste keer een echte menstruatie was na 28 dagen.
Dus ik dacht mooi dat gaat meteen al goed na het stoppen.
Nu zou ik als ik een cyclus van 28dagen aan hou afgelopen donderdag 27-3 ongesteld worden.
Heb voor de anticonceptie nooit een regelmatig cyclus gehad voor zover ik weet, nooit echt bij gehouden.
Sinds donderdag heb ik menstruatie klachten maar ben nu 4 dagen 'overtijd' en ben ik nog steeds niet ongesteld menstruatiepijn blijf ik houden. Laatste test heb ik eergisteren gedaan en die was negatief. Afscheiding is sindsdien ook aanzienlijk minder.
Ben ik nog aan het ontpillen of kan dit wat anders zijn?

Ik heb wel al een zoontje van 5 en na een maand stoppen met de pil was ik toen zwanger. Had toen voor de gein getest op de dag dat ik ongesteld zou worden en had een licht streepje.

 
Hoii,
Dit kan zeker ontpillen zijn. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je ovulatie later is geweest en je dus over een paar dagen pas positief test. Maar ontpillen kan dus ook heel goed. Toen ik stopte met de pil had ik 3 maanden een cyclus van 28 a 29 dagen. Die maand erna dacht ik dat het raak was, ik was een halve week overtijd. Test natuurlijk hardstikke wit. Uiteindelijk had ik een cyclus van 35 dagen die maand en werd ik dus alsnog ongesteld.
Het enige wat je nu dus kan doen is afwachten en als er geen ongesteldheid komt over een aantal dagen nog eens testen. Succes!! Hopelijk is het voor jullie weer snel raak!
 
Gisteren bloed laten prikken HCG was 9.6 dus toch zwanger.. vandaag 2 testen gedaan de ene negatief en de ander met een licht streepje, vandaag toch wel veel buikpijn (maar geen menstruatiepijn).. Nog even afwachten hier.
 
Terug
Bovenaan