Ontpillen of zwanger?

<p>Hallo Dames,</p><p>Ik ben momenteel op dag 33 van mijn cyclus. Ik ging op vakantie en begon aan de pil (dit was in juni). Ik heb hem doorgeslikt tot eind augustus en ben 5 dagen later netjes ongesteld geworden. Het was erg weinig en stopte ook snel. Inmiddels zit ik nu op dag 33 van mijn cyclus (NOD was 5 dagen geleden) nog steeds niet ongesteld. Ik heb best gevoellige borsten en rommelige darmen. Ook heb ik rode aders over mijn borsten lopen en vannochtend had ik erge kramp in mijn baarmoeder...ik weet het echt niet meer...Dit kan het ontpillen zijn natuurlijk, ik vraag me echter wel af of je zo'n last van ontpillen heb als je maar 3 strips hebt ingenomen.</p><p>Ik merk ook een hele erge verandering in mijn slijm... ene dag wit en dik, andere dag doorzichtig. Het lichaam is een raadsel! Is er iemand die dit herkent en toevallig weet of ik last heb van ontpillen?</p>
 
Hoi,
zou misschien kunnen dat je lichaam een beetje van slag is, aan de andere kant was ik op die manier idd zwanger dus ik vrees dat je het gewoon even moet afwachten.. en anders even testen binnenkort?
succes ermee!
 
hoe lief bedoeld ook, ik denk dat een test meer uitslag geeft dan de reacties op dit forum.
Sommige vrouwen worden ook door de pil heen zwanger. Dus alles kan.
 
Hi,
 
ik heb dus precies hetzelfde alleen heb ik de pil ongeveer 9 maanden geslikt!!
 
ik wacht nog even een weekje met testen, tot nu toe alles negatief (was met mn vorige zwangerschap ook zo) 
 
groetjess!?
 
Bedankt! Ik was al van plan om morgen te gaan testen, was ik vergeten in mijn verhaal te vertellen ;)
Wil nog steeds graag weten of er vrouwen zijn die zichzelf hier in herkennen qua ontpillen?
@francis: Spannend, ik ga duimen voor je!
 
Terug
Bovenaan