Ontpillen of zwangerschap

Goedemiddag,

Misschien hebben jullie ervaringen er mee.

Samen met vriend besloten er voor te gaan. Ben in de eerste week van de pilstrip gestopt, dit omdat ik toen buikgriep had en diarree en overgeven als symptomen daarvan. Daarvoor heb ik de pil doorgeslikt, geen stopweek en ook geen ontrekkingsbloed. Dit in overleg met de huisarts ivm hevige krampen.

Dit is 2 weken terug. Vorige week twee dagen lichte krampjes gehad en licht roze vloeiing. Dacht dat de menstruatie misschien op gang kwam. Maar tot op de dag van vandaag nog geen menstruatie of onttrekkingsbloeding gehad nadat ik gestopt ben met de pil.

Sindsdien wel vage klachten, last van krampen richting liezen, lage onderrug pijn, rommelende buik, soms totaal geen trek, soms ontzettend veel trek. Ook is mijn vagina nauwer van binnen en ben ik erg moe.

Heb al een test gedaan, deze was negatief, wellicht ben ik te vroeg met testen en moet ik even wachten, of ben ik gewoon aan het ontpillen.

In het verleden ben ik ook al gestopt met de pil, in verband met overstap naar koperspiraal. En in een vroeg verleden slikte ik soms een maand ook niet, gewoon omdat het kon. Maar nog nooit last gehad van het ontpillen.

Wat zijn jullie ervaringen met ontpillen of gelijk een zwangerschap na het stoppen met de pil.

Groetjes
 
Hoi,
Ik ben aan het eind van de strip gestopt toen wij besloten voor een kindje te gaan. Ik kreeg keurig na een week of 3 een onttrekkingsbloeding en daarna nog 2x gemenstrueerd. Daarna was het raak. Nooit echt aan het ontpillen geweest, heb nooit ergens last van gehad. Wel direct een heel regelmatig cyclus en dat na zo'n 15 jaar de pil bijna onafgebroken gebruikt te hebben.
Ik denk dat je het even op zijn beloop moet laten. Je bent midden in de strip gestopt, ik zou het even aanzien. Een test kun je altijd nog doen ?
Succes 
 
Ik ben ook net met de pil gestopt daarna heb ik netjes mijn onttrekkingsbloeding gehad. Nu heb ik ook last kwalen wat op zwangerschap en als ontpillen kan zijn!
Ik heb vandaag een week en een dag voor me nod een vroege test gedaan maar was te verwachten dat hij helemaal wit was!
 
Succes!!
 
kan van alles zijn ontpillem lijkt me het meeste logisch
maar wil niet zeggen dat je niet zwanger kan zijn
 
Hoi, 
 
Ik weet ook niet helemaal meer wat ik nu moet denken. En ja eigenlijk weet ik ook wel dat het gewoon afwachen is... maar is toch fijn om even ook aan jullie te vragen. 
Ik heb altijd een hele rare menstruatie periode. Al ongeveer 10 jaar heb ik vaak 10 dagen a 2 weken bloed verlies tijdens mijn periode. Voor mijn huwelijk toch maar weer met de pil begonnen hopende dat mijn menstruatie iets normaler werd maar het werd niet veel minder. Mijn menstruatie gING altijd wel gepaard met roofbloed en aan begin soms wat bruin bloed. Sind eind oktober ben ik weer met de pil gestopt en zijn we langzaam aan het proberen in verwachting te worden. Eind januari heb ik drie dagen heel weinig roze afscheiding gehad. En nu sinds 3 dagen (6 februari) ben ik ongesteld geworden. Het begon met wat lichte rode afscheiding wat inmiddels nu bruin is. In maandverband bijna niks. Wel moet ik zeggen dat mijn vorige menstruatie ook raar was maar daar was de bruine afscheiding 1 dag aan het begin en niet in het midden van mijn menstruatie. Deze rare menstruatie zegt me niet heel veel, kan nog doorbreken natuurlijk aangezien ik altijd wat menstruatie problemen heb. Maar nu heb ik ook zoveel gassen in mijn lichaam sinds twee weken ben ik alleen maar aan het boeren en word er soms bijna misselijk van. Ook 1 week waar mijn ontlasting wel twee keer per dag was terwijl ik normaal niet elke dag een grote boodschap doe. Ik weet dat het afwachen is ... maar volgens jullie? 3 dagen net voor deze menstruatie getest maar was negatief. 
 
Gefeliciteeeeerd!! 
Wat leuk om te horen dat je zwanger bent!
je geeft mij een beetje hoop haha!
ik ben in februari gestopt met de pil ontrekkingsbloed gehad, daarna netjes ongesteld geworden, en nu alleen maar negatieve testjes in handen ondanks ik 20 dagen overtijd ben, bah! 
Ik heb wel veel last van ontpillen helaas.... continu buikpijn alsof ik ongesteld ga worden, duizelig, veel afscheiding maar helaas...
blijven hopen.....
 
Terug
Bovenaan