Ontpillen: ovulatiebloeding of menstruatie?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik ben de eerste keer gestopt met de pil om te proberen zwanger te worden. Van 3 tot 10 november heb ik nog een onttrekkingsbloeding gehad. Ik moest toevallig 16 november naar de gyneacoloog, en zij wist mij na een echo te vertellen dat er op die moment net een ei klaar zat om te springen.

Nu ben ik gisteren (18 november) beginnen bloeden, een bruinachtig slijm eerst met een heel nare geur, en vandaag ook iets roder bloed.

Heeft iemand hier ervaring mee en zou dit mijn eerste spontane menstruatie kunnen zijn? (vind ik raar omdat ik net een eisprong zou gehad hebben). Ik snap er niet veel meer van en weet ook niet meer waar ik nu net zit in mijn cyclus.

Alvast bedankt.

Lynn

Hoi Lynn je kan ook een ovulatie bloeding hebben en als ik je verhaal lees lijkt mij dat heel goed kunnen. Niet veel vrouwen hebben daar last van maar het kan dus wel. Ik weet niet wat voor onderzoek je gebt gehad maar het kan ook zo zijn dat ze per ongeluk wat heeft beschadigt waardoor je een beetje bent gaan bloeden en dat er nu pas uit komt, het allemaal erg kwetsbaar daarbinnen.
Succes met zwanger worden en hoop dat je niet erg lang hoeft te wacht?

Terug
Bovenaan