Ontpillen van de prikpil en zwanger worden

<p>hoi dames</p><p>ik ben december 2018 gestopt met de prikpil. Dus in april 2019 is het uitgewerkt.</p><p>ik ben 21juni 2019 weer voor het eerst ongesteld geworden.</p><p>mijn vriend en ik proberen een kindje te krijgen, maar ben nu al 65 dagen niet ongesteld en alle testen blijven negatief.</p><p>hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie weer regelmatig cyclus kregen.Ik wordt hier heel onzeker van aangezien ons wens heel hoog ligt.</p><p>ik weet ook niet wanneer ik een eisprong gehad zou kunnen hebben. Lees van veel dames dat je dat kan voelen en uitrekenen!? Ik heb hier totaal geen ervaring mee.</p><p>Hoelang heeft t bij jullie geduurd?! Hebben jullie tips?!</p><p>liefs lena.</p>

Mijn verhaal; 
nov 2018 laatste prik gehad en moest de nieuwe eind jan hebben (kreeg hem om de 10 weken i.p.v. 12) geen nieuwe laten zetten maar had nog niet echt een kinderwens dus begonnen aan de pil.. halve stip geslikt omdat t me niet beviel (stemmingswisselingen).. 
toen een koper spiraal laten zetten maar was daarmee 3 weken ongesteld 2 weken niet en weer opnieuw.. had er ook heel veel pijn van dus een echo gehad.. daar zagen ze dat ik cysten had waar ik enorm van ben geschrokken en 20mei de koper spiraal laten verwijderen (terwijl ik ongesteld was) volgende dag meteen niet meer ongesteld en had me eiersprong rond eind mei / begin juni.. voelde me al een week voor me NOD niet lekker maar durfde niet te testen bang dat ik te vroeg was.. 16 mei op vaderdag toch maar een test gedaan (4 dagen voor me NOD) en hartstikke positief!! 
Dus hier is het heel snel gegaan ondanks dat ik jaren de prikpil heb gehad (zeker 12jaar) en andere anticoncepties daarna.
zit vandaag op 13+3

ja het kan zeker langer dan een jaar duren na de prikpil voor je zwanger raakt maar dat hoeft dus niet zoals je bij mij leest.. probeer geduldig te zijn en er niet zo mee bezig te zijn.. door stress gaat het ook niet altijd.
succes en geef niet op! 

Sannestar! 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
dit geef me toch wel een beetje hoop.. ik wert er zo onzeker van.. mn huisarts zegt ook steeds wacht het gewoon af. Wat fijn dat het bij jouw wel zo snel ging
ik maak me vooral zorgen omdat ik binnen andere halve maand naardat de prikpil uitgewerkt was wel ongesteld wert en nu ineens niet.

zo raar hoe moedernatuur in elkaar zit!

Wens jouw een fijne zwangerschap toe

liefs lena

Terug
Bovenaan