Ontpillen van lage hormoonpil

<p>Hallo, </p><p>ik zou graag snel zwanger willen worden maar was mij niet bewust dat ik nog door een ontpillen fase moest gaan. Mijn eerste dag van mijn laatste pil was 30 januari. Ik zou nu dan ongesteld moeten worden, maar ben al 2 dagen overtijd. Zwangerschapstest was ook negatief. <br /><br /></p><p>ik heb 8 jaar aan een stuk de pil genomen van een lage dosis (noranelle 20), zou dit vergemakkelijken om te ontpillen aangezien het een lage dosis van hormonen was? </p>
 
Je lichaam moet even wennen, je kan nu nog niet zeggen dat je over tijd bent.

Bij mij duurde het 32 dagen voor ik voor het eerst ongesteld was, erna steeds een cyclus van 15 dagen. Alsnog binnen 3 maanden zwanger. Heb even geduld! :)
 
Geef het tijd, ik had in januari mijn 1e pil loze maand en ben 2 weken terug pas voor het eerst ongesteld geweest. Ik slikte de pil al ruim 12 jaar.

Ik ben zelf alvast aan het ontpillen zodat mijn lijf er meteen klaar voor is zodra we de stap kunnen zetten om de kinderwens waar te maken. Maar ook omdat de pil negatief effect kan hebben op de werking van mijn medicatie.

Succes?
 
Dank jullie wel voor jullie reactie!
Sinds mijn laatste pil ben ik tot nu toe nog steeds niet ongesteld geweest (vandaag is het mijn 37ste dag van de cyclus). Ik heb gisteren wel een licht bruine afscheiding gekregen en vandaag licht roze. Is dit door innestingsbloeding of gewoon afscheiding komt voor de menstruatie? 
 
Terug
Bovenaan