Ontpillen?

Hallo allemaal

Ik ben nieuw hier en waarschijnlijk is dit al 100x aan bod gekomen maar ik wil toch graag met mensen praten erover. 1 oktober ben ik gestopt met de pil. Sindsdien geen menstruatie gehad. Natuurlijk al een aantal malen een zwangerschapstest gedaan maar helaas ook niet zwanger. Ik heb vorige week 3 dagen roze afscheiding gehad maar dat was het dan ook.

Iemand ervaring met ontpillen? Wrs moet ik geduld hebben maar toch..

Groetjes!

Hi JDO! 
Heb je wel een ontrekkingsbloeding gehad? Ik ben namelijk ook eind September gestopt met de pil, daarna een dus een ontrekkingsbloeding gebad. 
Daarna niet echt ongesteld meer geworden maar meer oud bloed wat er allemaal uit kwam. 2 Maand lang nu wel echt bloed 2 dagen en daarna ook weer oud bloed. Dus wel heel anders allemaal wat ik eerder altijd had met toen ik de pil nog slikte. 
Was het echt roze afscheiding of oud bloed? 
Groetjes Demi

Hey demi!

Ik ben gestopt toen mijn strip afgelopen was en heb erna een ontrekkingsbloeding gehad,maar geen natuurlijke menstruatie.

Het was echt lichtroze afscheiding, geen oud bloed. 

Ik weet dat ik wrs gewoon geduld moet hebben maar het is toch allemaal spannend!

Groetjes

Hey demi!

Ik ben gestopt toen mijn strip afgelopen was en heb erna een ontrekkingsbloeding gehad,maar geen natuurlijke menstruatie.

Ik weet dat ik wrs gewoon geduld moet hebben maar het is toch allemaal spannend!

Groetjes

Hey demi!

Groetjes

Hi JDO! 
Oh dat is inderdaad wel raar terwijl je dat normaal wel altijd had rood bloed? 
Misschien moet het dan toch echt ontpillen. En wanneer het te lang duurt zou ik na de Ha gaan.. heb ik ook gedaan maar toen werd ik net die dag ongesteld. Niet echt rood maar bruin wel. 
Groetjes

Maar kan iemand zeggen wat normaal is? Hoe lang wachten totdat ik naar HA kan gaan? Heb altijd de diane35 gebruikt. Iemand hier ervaring mee?

Groetjes

Ha JDO

ik ben 21 november gestopt met de pil, onttrekkingen bloeding gehad, dus officieel nu sinds 29 november volledig pil loos. ik ben 21 december ongesteld geworden en sinds 25 dec geen bloed meer. terwijl de meeste vrouwen altijd wat langer moeten wachten op hun "eerste" echte menstruatie na het stoppen met de pil kwam het bij mij dus vrij snel. het verschild dus echt heel erg per persoon hoe lang je lichaam er over doet om de hormoon balans weer in orde te krijgen. vanaf 1 oktober geen bloeding meer lijkt mij vrij lang, maar ik ben geen arts. misschien heb je vorige week een eisprong gehad dat je daarom wat licht bloed verlies had? dan zou je ongeveer 2 weken daarna ( dus nu volgende week ) ongesteld moeten worden. ik zou dat denk ik even afwachten en anders contact opnemen met de huisarts. alleen die kan je echt helpen :).

succes en hopelijk komt de menstruatie toch snel om het hoekje kijken

Terug
Bovenaan