Ontpillen?!

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben 34 jaar en op 12 november midden in de pilstrip gestopt omdat ik met mijn nieuwe partner graag een kindje wil.</p><p>Voor mij zal dit mijn vierde zwangerschap zijn.</p><p>Bij de eerste en de tweede was ik meteen in de eerste ronde na het stoppen met de pil zwanger. Van de derde na 8 maanden (mijn wijlen lieve man was toen ziek en door zware medicatie was zijn sperma traag).</p><p>Ik kan me niet herinneren dat ik voorheen ontpil-klachten had.</p><p>Nu voel ik het volgende:</p><p>* Steekjes in mijn onderbuik</p><p>* ietwat vollere borsten</p><p>* gevoeligere tepels</p><p>* af en toe misselijk</p><p>* licht gevoel in mijn hoofd enkele malen per dag</p><p>* vreemde dromen</p><p>* Opgeblazen buik en winderigheid</p><p>* hoofdpijn</p><p>* meer appetijt</p><p> </p><p>Is dit nu het ontpillen waarover men spreekt of zou het misschien kunnen dat ik al zwanger ben?</p><p>Iemand een reactie?</p><p> </p><p>Dank jullie alvast en aan iedereen die aan het proberen is: veel succes!</p>
 
Tsja dit kan vanalles zijn.. even testen zou ik denken, dan weet je het. Symptomen kunnen wat betekenen, maar dat hoeft echt niet..
 
wanneer had je ongesteld moeten worden? want ik lees niets terug over je NOD.. Als je nog voor je NOD zit zou ik wachten. Al deze klachten heb ik namelijk behoorlijk stevig mogen ervaren de afgelopen maanden.. (ik ben nu 17 maanden met de pil gestopt..)
Ben je na je NOD en nog geen ongesteldheid dan zal een test je meer duidelijkheid kunnen geven. Bij negatieve uitslag even bloed laten prikken.
 
Hoi! 
Ik ben nu 3 x gestopt met de pil, en de eerste twee keer nooit last gehad van het ontpillen . Deze laatste x echt heel veel last . Alle klachten die jij hierboven beschrijft.. dus ja het kan ontpillen zijn, maar laten we hopen op het andere!
 
Terug
Bovenaan