<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben 34 jaar en op 12 november midden in de pilstrip gestopt omdat ik met mijn nieuwe partner graag een kindje wil.</p><p>Voor mij zal dit mijn vierde zwangerschap zijn.</p><p>Bij de eerste en de tweede was ik meteen in de eerste ronde na het stoppen met de pil zwanger. Van de derde na 8 maanden (mijn wijlen lieve man was toen ziek en door zware medicatie was zijn sperma traag).</p><p>Ik kan me niet herinneren dat ik voorheen ontpil-klachten had.</p><p>Nu voel ik het volgende:</p><p>* Steekjes in mijn onderbuik</p><p>* ietwat vollere borsten</p><p>* gevoeligere tepels</p><p>* af en toe misselijk</p><p>* licht gevoel in mijn hoofd enkele malen per dag</p><p>* vreemde dromen</p><p>* Opgeblazen buik en winderigheid</p><p>* hoofdpijn</p><p>* meer appetijt</p><p> </p><p>Is dit nu het ontpillen waarover men spreekt of zou het misschien kunnen dat ik al zwanger ben?</p><p>Iemand een reactie?</p><p> </p><p>Dank jullie alvast en aan iedereen die aan het proberen is: veel succes!</p>