Ontpillen!?!?!?!

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

FF een vraagje: ik ben net gestopt met de pil, zit dus in ronde nummero 1, maar dar is het nu  AL dag nummero 50 van en nog steeds geen tekenen van mijn ongi.
Nu weet ik wel dat je lichaam moet ontpillen (ik had de Diane pil), maar hoe lang 'mag' zo'n eerste ronde eigenlijk duren? Ik loop de hele dag te checke of ik ongi ben geworden, want zwanger ben ik volgens mij niet (test neg).
Ik las laatst ergens dat je nadat je 2 maanden gestopt ben met de pil, en je cyclus is nog stees de kluts kwijt, je naar de HA kunt gaan. Maar is dat niet veel te vroeg? Ik weet het ook niet, maar eerst wilde ik dus niet ongi worden, maar nu ik weet dat ik niet zwanger ben wil juist WEL ongi worden, want anders is mijn cyclus wel heel erg lang.

Groetjes,
                            Joy

Hallo joy,

Nou ik ben nu 9maanden geleden gestopt met de pil met de intentie om zwanger te raken, helaas heb ik t sprongetje van geluk nog niet mogen doen..! Maar dat komt nog wel. Maar even over de pil.. ik  heb toen aan mijn huisarts gevraagd hoe lang t kan duren voordat die troep uit je lichaam is en hoe lang t kan duren voordat je normale cyclus terugkrijgt. Ik schrok r best van want hij zij dat t zelfs tot de 5de maand kan duren. Ik ben toen gestopt ook vanwege de migraine aanvallen die ik van de pil kreeg en gelukkig ben ik meteen ongesteld geworden en heb nu aanhoudend een cyclus van 28 dagen. Bij iedereen is het anders natuurlijk maar heb je ook geen idee dat je zwanger bent..?

groetjes souraya

Terug
Bovenaan