ontpillen??

A

Anoniem

Guest
Ik lees al enige tijd op dit forum maar wil nu toch een keertje mijn eigen verhaal kwijt. Sorry, zal me eerst eens even voorstellen! Ik ben Eva, 29 jaar, eerste ronde. Ik heb altijd erg veel last van mijn hormonen gehad (vreselijke hoofdpijnen stemklachten, krampen etc). Mijn huisarts geloofde niet dat mijn hoofdpijnen met hormonen te maken hadden  Om dit te bewijzen heb ik de  pil twee maanden doorgeslikt en zie daar......geen last van hoofdpijn o.i.d. meer!!! Op een gegeven moment werd ik alleen toch ongesteld (maar liefst 3 weken) en ben ik gestopt met de pil. En aangezien mijn vriend en ik erg graag aan kinderen willen beginnen..... Iets eerder dan verwacht aangezien ik nog studeer.  
Nadat ik ongesteld ben geweest heb ik  5 dagen daarna nog eenmalig een heldere bloeding gehad. Toen weer een paar dagen later (sorry voor de vieze praat) een hele dikke prop roze slijm. Vervolgens op mijn dag dat ik mijn eisprong zou moeten hebben  (volgens babybrabbel) bruine afscheiding.  Vorige week erg gevoelige tepels. Nu sinds een week  duizelig, last van mijn rug, en zoooooo moe.  En o ja, van de week heb ik een nacht slecht geslapen omdat ik vreselijke steken rechts onderin mijn buik voelde. Mijn ongi zou a.s. di moeten komen. Mijn lichaam is volgens mij dus erg bezig met ontpillen, wat denken jullie?? Zwanger kan denk ik niet want mijn vriend is besneden en we hebben pas na mijn eisprong weer sex gehad (tenzij de berekening van babybrabbel niet klopt). Zou mijn lichaam mij zo aan het pesten zijn omdat we erg graag een kindje willen?  Wie herkent zich hierin??

Nou goed, langs deze weg wil ik ook iedereen hele fijne feestdagen en een vruchtbaar 2006 toewensen!!

Liefs Eva

He meid,

In het begin is het nog erg moeilijk om precies te kunnen zeggen wanneer je je ei krijgt omdat je lichaam misschine even moet wennen aan de nieuwe pilloze situatie.
Het an zijn dat je je ei later hebt gehad dan je zelf dacht.

Zwanger worden kan dus toch best gelukt zijn maar het kan ook zjn dat je lichaam even tijd nodig heeft om tot zch zelf te komen.

Het beste is om je temp bij te houden omdat je hieraan kunt zien wanneer je je ei ghad hebt en of je dus goed hebt geklust.

Het kan wel twee dagen duren voor je temp omhoog gaat dus helemaal zeker weet je het met tempen nooit maar het geeft wel een beetje zicht op hoe jou lichaam in elkaar zit.

Succes meid en een vruchtbaar 2006 toegewenst!!

Ilona

Fijn, bedankt voor je reactie! Toch fijn om te weten dat er mensen met je meedenken, dat is nu juist het fijne van dit forum  Ik zal eens een tijdje gaan tempen, misschien dat me dat inderdaad wat helderheid kan geven. Vandaag heb ik in ieder geval het gevoel dat ik ongesteld moet gaan worden maar ja dat gevoel heb ik inmiddels ook al weer een week. We zullen zien!

Liefs Eva

Hallo Ilona,

Ik wilde je even op de hoogte houden hoe het nu gaat. 3 dagen overtijd. Vanochtend beetje bruine afscheiding dus het lijkt alsof de rode duivels toch gaan komen....  Het stomme is dat ik verder geen ongipijn heb en dat ik verder vandaag geen bloed of bruine afscheiding heb gezien. Misschien heeft mijn lichaam wel een langere aanloopperiode nodig voor mijn menstruatie omdat ik nog niet zo lang gestopt ben met de pil....?? En mijn vriend heeft vanochtend nog wel een zwangerschapstest mee naar huis genomen, wat een schat is het toch! Het wordt dus even afwachten of mijn menstruatie door gaat zetten.

Liefs Eva

Terug
Bovenaan