<p>Hallo lieve mensen,</p><p>Ik ben sinds augustus gestopt met de pil, in november was ik nog steeds niet ongesteld maar wou weten waar ik stond dus besloot ik ovulatie testen te gaan doen zodat ik hopelijk ongeveer kon weten wanneer ik weer ongesteld zou worden.</p><p>Wonder boven wonder diezelfde week een op en afbouw zichtbaar op de ovulatie testen, een eisprong dus.</p><p>Twee weken later geen menstruatie 3 weken nog niet, zwangerschapstest negatief. </p><p>En tot op de dag van vandaag nog steeds geen echte goede menstruatie en blijvende lichte streepjes op de ovulatie testen, zwangerschapstesten blijven negatief. </p><p>Wel heb ik telkens licht roze afscheiding, of een klein beetje donker bloed verlies maar dat duurt allemaal niet langer als 1 dag is geen patroon in te vinden en is niet noemens waardig veel.</p><p>Begin van de week voor t eerst helder bloed verloren maar dat bleef bij 1 druppel.</p><p>Zijn er mensen die ook zulke dingen hebben gehad bij het ontpillen?</p><p>Zo ja hoelang heeft dat geduurd of wat heb je gedaan?</p><p>Tips en ervaringen zijn welkom, ik begin een beetje radeloos te worden</p>