Ontpillen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ben vrij nieuw op dit forum, maar vind het erg leuk om al die verhalen te lezen. Ik heb vandaag mijn NOD. Het is de 1e ronde dus ik weet dat je niks mag verwachten. Ben mezelf alleen helemaal gek aan het maken met allerlei kwaaltjes die ik denk te voelen, word dat na verloop van tijd minder? Ik hoop het echt.

Het kan namelijk bij mij net zo makkelijk komen van het ontpillen... want dan heb je zo'n beetje dezelfde klachten toch?

hey tammy, ja helaas kan dat ontpillen zijn. ik herken dit ik ben vanaf september bezig , en ik merk dat mijn laatse 2 menstruaties eigenlijk pas erg anders zijn , dus ik denk dat mijn lichaam nu echt ontpilt is, natuurlijk kan dat voor iedere vrouw anders zijn. ik had zelf in t begin erg last van opvliegers, dan koud dan warm. ook was ik wat duizelig en stemmings wisselingen. ik hoop dat je snel zwanger zult zijn, succes liefs irem

Hoi Tammy en Irem

Inderdaad ontpillen kan wel even duren. Ik ben nu sinds eind augustus met de pil gestopt en nog is het iedere keer anders wanneer ik ongesteld ben. De laatste keer was het weer zoals voor de pil. Je   moet gewoon even (heel lang) geduld hebben.
Marjolein

Hoi,

Ik weet niet wanneer je met de pil gestopt bent?? Ben je midden in de strip gestopt of heb je de strip afgemaakt?
Ik ben in December gestopt met de nadat mijn strip op was.
Mijn eerste cyclus na het stoppen was 37 dagen en mijn tweede cyclus 29 dagen en nu is het afwachten of het zo blijft.
Ik weet dus hoe je voelt!! Geeft heel veel onduidelijkheid, dat ontpillen.

Groetjes Tamara

Maak jullie allemaal niet druk, ik ben 10 jaar aan de pil geweest en was direct in ronde 1 zwanger... helaas is ons hummeltje overleden maar wat ik wil zeggen is dat ontpillen per persoon verschillend is. Maak je dus niet te druk hierover en bij twijfel een testje.

waarschijnlijk is dit mijn situatie, als ik nu 30 dagen cyclus reken ipv 28... ik heb volgens mij vrij/zat/zon mijn ei gehad... geen idee dus we wachten af.

wat bedoelen jullie precies met ontpillen?? ;)

ik heb zelf al een zoontje van bijna 6 die door de pil heen kwam door verkeerd medicijngebruik.
ik ben nu sinds zondag bewust gestopt met de pil dus ff afwachten of me mentstruatie op hetzelfde moment blijft komen.

wens jullie allemaal succes

Ik word echt gek van al die klachtjes... ben nu bijna een week overtijd en voel nog helemaal niets aankomen... Ben zo bang dat de RD helemaal wegblijven en ik dus ook niet weet wanneer ik mijn ovulatie heb in de volgende ronde. Ik heb zaterdag getest met Clear Blue en dat was een dikke vette MIN  

Hebben jullie daar ervaring mee? Dat je opeens een vrij lange cyclus hebt na het stoppen met de pil...

En al die klachtjes: kramp in mijn benen, misselijk, niet naar de wc kunnen, moe pfffffffff Hoe bedoel je: jezelf gek maken?!

Hoi Tammy,
ik bergrijp hoe je je voelt meid.
Het hetzelfde meegemaakt toen ik net gestopt was met de pil.
Mijn ongesteld heid kwam meteen toen ik stopte en daarna heeft het twee maanden geduurd voor ik weer ongesteld was.
Heb er ook wat testen tegenaan gegooid omdat ik dacht dat ik zwanger was.
Maar het was helaas gewoon ontpillen.
Ik heb zelf al een kindje dus weet ik wat zwangerschapsklachten zijn.
Ik had die klachten allemaal maar was niet zwanger.
Het is echt ontpillen.
bij mij duurde het twee maanden maar bij sommige kan het zelfs een half jaar duren eer de ongesteldheid weer terug is.
succes en ik hoop dat je gauw ongesteld bent.
gr liselotte

Terug
Bovenaan