Ontpillen!

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden.....

Wie is er nog meer aan het ontpillen?
Moest eigenlijk officieel afgelopen maandag ongesteld worden
maar nog steeds niks?
Kan dat lang duren voordat je ECHT vanuit jezelf weer ongesteld wordt?
Wanneer is dan mijn eiersprong? Voor of na  deze menstruatie?
Snap het effe niet meer........?

Sorry!

Liefs Annemiek!

hoi annemiek ik zit met hetzelfde probleem willen weer graag gaan proberen voor nr.2 en zit vandaag inmiddels op dag 59!!!! typisch ontpillen word er soms gek van! ik dacht dat ik deze keer niet zo lang nodig had om te ontpillen maar helaas! bij mijn eerste zwangerschap heeft de eerste ronde na het stoppen met de pil bijna 90 dagen geduurd dus alles wat nu eerder is,is meegenomen he! ik hoop voor je dat je snel ongi wordt want zo'n lange cyclus gun ik niemand!!!
liefs  miranda

Hoi Annemiek,

Ik ben in juli gestopt en werd in september weer ongesteld. Helaas bleef ik ongesteld en werd het een beetje omgedraaide wereld: 3 weken wel, 1 week niet ongesteld! Of soms maar 4 dagen niet. Ben in december naar de huisarts gegaan en kreeg toen een kuur van 10 dagen (Primolut), daarna zou het weer goedkomen zei hij.
Mn menstruatie stopte toen ook even en na 35 dagen cyclus werd ik in januari ongesteld. Daarna had ik een cyclus van 24 dagen en vervolgens netjes 29. Deze maand was het ook weer fijn regelmatig. Al met al dus 7 maanden geduurd.
Ik had in die tussentijd ook echt last van acné en  haaruitval, dat is nu gelukkig minder geworden. Ik ben echt blij dat het daar beneden weer goed functioneert, want dat weet je maar nooit!
Ik hoor wel eens dat sommige meiden door de huisarts worden afgescheept met dat ze moeten wachten, omdat het normaal is dat het lang duurt voordat je weer ongesteld wordt of dat het regelmatig is. Maar zou dan aangeven dat je je zorgen maakt en vraagt of er een kuurtje is waardoor de regelmatigheid kan terugkomen (want die is er wel degelijk dus!!!!).

Veel succes ermee!

Groetjes,
druifje

Hoi,

Bij mij gaat het vanaf het begin eigenlijk al goed.
Ben in februari gestopt, en had gelijk een regelmatige cyclus van 28 dagen, waarop ik de klok zowat gelijk kan zetten.
Dus het hoeft niet altijd lang te duren.

Groetjes

Hoi....

Ik zie dat het dus alle kanten op kan gaan......
Nou ja ik wacht maar af, meer kunnen we er niet aan doen!
Zie vanzelf wel wat m'n lichaam van plan is....! (Hopelijk positief!?)

Bedankt voor jullie reacties, hopelijk komt jullie droom snel in vervulling!!

Liefs Annemiek!

Terug
Bovenaan