Ontpillen

<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;">Hoi Dames,</p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica; min-height: 13.8px;"> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;">Twee weken geleden ben ik gestopt met de pil nadat mijn man en ik hebben besloten voor een tweede kindje te gaan!</p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica; min-height: 13.8px;"> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;">Pff en wat is het toch weer spannend, ik had verwacht nu veel relaxter te zijn dan bij onze eerste; “want hé, het is de vorige ook gelukt!”. </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica; min-height: 13.8px;"> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;">Ik ben nu aan het ont-pillen, en jeetje, daar heb ik best last van .. het gevoel van ongesteld worden, buikkramp, misselijk. </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica; min-height: 13.8px;"> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;">Hebben jullie last gehad van deze kwaaltjes, en hoe lang duurde deze? Ik weet dat het bij iedereen verschilt, maar hoe lang duurde het voordat jullie cyclus weer op gang was?</p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica; min-height: 13.8px;"> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;">Groetjes Lo</p>
 
Spannend!
Ik was alleen erg moe in de eerste 3 weken. Ik werd meteen 4 weken na het stoppen met de pil ongesteld. Deze was wel iets heftiger dan ik gewend was. De cyclus daarna was ik zwanger. Ik heb nu een heel lief meisje van 10 maanden. Ik hoop dat het bij jullie ook zo snel gaat :)
 
Ik merkte vooral de psychische verschillen. Ik zat veel beter in mijn vel!
Verder lichamelijk weinig klachten. Alleen enorme rugpijn tijdens het ongesteld zijn.
 
Ook ik ben 2 weken terug gestopt met de pil voor een 3e kindje! Spannend!!

Ik heb totaal geen last van verschijnselen, alleen heb ik meer zin om te vrijen haha. En ik heb afgelopen week een schimmelinfectie gehad (in mn vruchtbare periode, dus het is deze maand nog niet raak)

Bij mijn vorige 2 kindjes kreeg ik ook een schimmelinfectie in de maand dat ik stopte met de pil, en bij allebei was het de maand erop al raak. Echt bijzonder dat ik nu weer een schimmelinfectie heb na het stoppen met de pil, blijkbaar is dat 'ont-pillen' voor mijn lichaam en hopelijk is het deze keer wéér volgende maand raak. Zou wel leuk zijn als het bij alle3 de kinderen hetzelfde gaat!

Succes en hopelijk ist bij jou ook gauw raak!
 
Terug
Bovenaan