ontpillen?

A

Anoniem

Guest
--------------------------------------------------------------------------------

Denk dat mijn lichaam aan het ontpillen is...ofzo
Gisteren bruinverlies. licht roze altijd teken start ongi.
Nu de hele dag niets, alleen heel iets roze slijm met afvegen...
Dus afwachten wanneer me ongi nu wel komt.
Heb geen ongi klachten meer helemaal niks
Had ik gisteren en eergisteren wel...

Hoi Ilse,

Ik weet niet precies wanneer je met de pil gestopt bent? Het kan inderdaad duiden op klachten van het ontpillen van je lichaam, maar je kan eventueel ook zwanger zijn. Dus mocht je ongi te lang op zich laten wachten of je bent overtijd, dan zou ik voor de zekerheid toch een test doen.

Heel veel succes!

Groetjes Vic

Hoi Ilse,

Ik weet niet precies wanneer je met de pil gestopt bent? Het kan inderdaad duiden op klachten van het ontpillen van je lichaam, maar je kan eventueel ook zwanger zijn. Dus mocht je ongi te lang op zich laten wachten of je bent overtijd, dan zou ik voor de zekerheid toch een test doen.

Heel veel succes!

Groetjes Vic

test is negatief...
had vandaag alleen bruin verlies heel iets... en roze op wc papiertje...
na piltstop 2 rondes gehad van 28dg.
liefs

test is negatief...
had vandaag alleen bruin verlies heel iets... en roze op wc papiertje...
na piltstop 2 rondes gehad van 28dg.
liefs

Hoi Ilse,

Dat is dan inderdaad van het ontpillen. Je hebt tot nu toe wel een goede cyclus van 28 dagen. Verwacht nog niet dat je zwanger bent de eerste maanden na het stoppen met de pil, dan heb je ook geen valse hoop. Mocht je echt langer dan 2 weken overtijd zijn (2 weken na dat je ongi moest worden) dan kun je gerust testen. Het kan best een keer voorkomen dat je cyclus niet geheel gelijk loopt, in het begin van het ontpillen kan dit wat onregelmatig zijn.

Succes met zwanger worden!

Liefs Vic

Hoi Ilse,

Dat is dan inderdaad van het ontpillen. Je hebt tot nu toe wel een goede cyclus van 28 dagen. Verwacht nog niet dat je zwanger bent de eerste maanden na het stoppen met de pil, dan heb je ook geen valse hoop. Mocht je echt langer dan 2 weken overtijd zijn (2 weken na dat je ongi moest worden) dan kun je gerust testen. Het kan best een keer voorkomen dat je cyclus niet geheel gelijk loopt, in het begin van het ontpillen kan dit wat onregelmatig zijn.

Succes met zwanger worden!

Liefs Vic

thanks...
ongi is er nog niet door, afwachten!
Jij ook s6!

Terug
Bovenaan