Ontpillen

A

Anoniem

Guest
Ik heb even een vraagje over ontpillen...

Ik zit nu een week voor mijn NOD (21 september) en heb allerlei klachtjes zoals pijnlijke borsten, ongi krampen en ook last van mijn darmen....(diarree) voel me ook een beetje raar...

Ik lees dat dit ook verschijnselen van ontpillen kunnen zijn. En ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met ontpillen...

Want vind het aan de ene kant wel fijn dat ik wat dingen voel(is er toch hoop)... maar aan de andere kant vind ik het ook eng dat ik valse hoop is en dat het maar ontpillen is.

Hoi hoi,

Ik was gestopt.. (na 6 jaar pil gebruik) en was direct zwanger. Tja ontpillen.. geen idee eigenlijk. Maar het kan hoor, dat je zwanger bent.. ik hoop het voor je!!!!!!!!!!!!!

Liefs mammma

Ja, de ene dag denk ik ja volgens mij ben ik zwanger en de andere dag denk ik nee het zal wel ontpillen zijn kan toch niet zo snel zwanger zijn... Ik moet nog 1 week wachten en dan kan ik testen... Vind het nu wel erg spannend worden...

Hoe voelde bij jou het zwanger zijn dan... Of wist je het pas nadat je een test had gedaan??

Hoi,
Ik heb ook nooit hoeven ontpillen!
Ze zeggen ook vaak dat je extra vruchtbaar bent als je stopt, maar ja, ze zeggen zoveel,,haha
Succes hopelijk ben je zwanger!
Groetjes

Ik voel het trouwens aan mijn borsten, die doen bij mij alleen pijn bij een zwangerschap en niet bij een menstruatie, dus wist het eigenlijk al een week voor de test!

ja is mij ook nooit overkomen dat mijn borsten pijn doen..

maar ik dacht misschien dat ze nu zeer doen omdat ik tegen de menstruatie aanloop en dit de eerste keer wordt zonder de pil? Maar kan me van vroeger ook niet herinneren dat mijn borsten pijn deden. Alleen toen ze aan het groeien waren...

Maar ik heb het ook pas sinds deze week en ben nu al sinds 24 augustus gestopt met de pil.... Denk waarom zou het dan niet eerder gebeurt zijn??

Nou vind het steeds spannende worden...

1 sept. was het begin van mijn laatste menstruatie, daarna ook geen pil meer aangeraakt! Ben benieuwd. Heb nu vooral pijn in mijn rug...

Ik ben nu ook de eerste keer gestopt met de pil...nu sinds vorige week voel ik me raar...borsten zijn precies ook groter geworden en jeuken...buik voelt "zachter" aan...dingen die ervoor lekker ruikten, ruiken nu niet zo lekker meer...buik doet raar... nu heb ik zo'n vroege test gedaan, maar die duidde aan dat het negatief was, niet zwanger dus...maar toch hoop ik ergens dat mijn menstruatie dinsdag 21 september uit blijft...we willen zo graag een 2de kindje (bij de eerste zijn we zelfs zwanger geworden toen ik de pil gebruikte)... zou het kunnen dat de test toch verkeerd is?

Terug
Bovenaan