ontpillen????

A

Anoniem

Guest
ff een vraagje:

dit is de eerste maand dat we met de pil gestopt zijn en nu sinds vandaag met vlagen misselijk en heb echt gevoelige borsten.kan dit ontpillen zijn???
Lijkt me sterk dat het gelijk eerste maand raak zal zijn en moet volgende week donderdag pas ong worden.

groetjes

Alles kan natuurlijk! hoop voor je dat het zo is (dat je in verwachting bent) maar hormonen kunnen ons flink voor de gek houden.. Zeker als je langere tijd de pil hebt geslikt heeft vaak het lichaam even tijd nodig om te ontpillen
Het is dus afwachten tot je NOD.

succes!
Liefs

het kan ontpillen zijn zijn maar ook een voorbode van een menstruatie. ik ben vaak misselijk voor mijn menstruatie in het begin dacht ik dat ik zwanger was maar nu weet ik wel beter.
succes

hilda

Ik had de 1e maand ook gruwelijk last van het ontpillen. Wist toen nog niet wat het was, maar dacht toen echt dat ik zwanger was.
Weet nu wel beter...

Mijn schoonzus zit nu in hetzelfde schuitje als jij... is allemaal zo vaag of het je nu zwanger bent of gewoon aan het ontpillen is. Ze heeft ook gevoelige borsten, misselijk, geen eetlust, en heeft geen gevoel dat ze moet gaan menstureren... Wat je lichaam ook gek kan doen he! Vervelend maar enige is gewoon ff afwachten tot je NOD hebt.

Ik zelf dacht van de 1e zwangerschap dat ik ook aan het ontpillen was, maar was gewoon echt zwanger!

Dus heeeeel dubbel!

veel succes meid!

Terug
Bovenaan