Ontpillen?

A

Anoniem

Guest
Pfff ik word ff een beetje niet goed hier...Heb steeds buikpijn, last van misselijkheid, nu ook stemmingswisselingen, af en toe hoofdpijn...Zou `t zijn omdat ik gestopt ben met de pil? Ik hoop dat deze klachten snel over zijn. Of iemand tips wat ik er aan kan doen?
Sorry moest `t ff kwijt...

Hey meis,

Toen ik ging ontpillen had ik daar helemaal geen last van.
Weet ook niet of dat bijverschijnselen zijn?
Hoe lang ben je nu al gestopt met de pil??
Lijkt wel wat op een zwangerschap?

Liefs Ram24

hee ik heb zelf geen last met onpillen maar het kan dat je er wel wat van die bijverschijnselen van krijgt. maar het klinkt meer als zwangerschapsverschijnselen zoals Ram24 zegt. zou een afspraak maken bij de huisarts als ht zo blijft!!

Ik heb zelf geen last gehad van ontpillen, maar weet van een vriendin dat het ontpillen veel zwangerschapsverschijnselen kan 'nabootsen'. Zij heeft er 6 maanden over gedaan om deze verschijnselen kwijt te raken en weer een gewone regelmatige cyclus te krijgen.

Natuurlijk kan het zijn dat je wel gewoon zwanger bent. Weet je je cyclusduur van voor de pil nog? Dan zou ik deze aanhouden voor het berekenen van je nod en dan evt testen als de kwalen echt aan blijven houden of erger worden.

Succes!

Liefs Daisy

Ik heb tot na de eerste menstruatie zonder pil (dus een maand nadat ik gestopt was) last gehad van alle verschijnselen die ook bij een zwangerschap kunnen horen. Je lichaam kan je aardig voor de gek houden. Na de eerste menstuatie was het aardig over.
Succes!

Hey meiden, dank voor de reacties...
En femama-inspe ik hoop inderdaad maar dat de verschijnselen over zullen zijn na m`n eerste menstruatie pfff wat irritant.
Het kan niet een zwangerschap zijn, want ben nog na m`n laatste menstruatie (start 6 april) niet meer met een nieuwe pilstrip begonnen. Volgende week op z`n vroegst eisprong pas denk ik zo dus...
Nou ja hopelijk is `t dus snel over, want die klachten zijn niet fijn...

Hai meis,

Deze verschijnselen had ik niet na het stoppen van de pil. Wel hele erge onregelmatige korte cyclussen en pigmentverandering.

Ik hoop voor je dat je snel weer opknapt. Miss is het wel een verwaarloozde buikgriep?

Terug
Bovenaan