Ontpillen?

Hi! Ik ben 10 januari gestopt met de pil, 14e begon de onttrekkingsbloeding. Daarna wat ontpilverschijnselen gehad zoals hoofdpijn, misselijkheid en buikpijn. Nu had ik twee weken geleden het gevoel ongesteld te worden (buikkrampen etc.), maar het kwam niet. Vorige week maandag licht rood bloed bij afvegen, dus inlegkruisjes ingedaan. Vervolgens 2,5 dag licht (heeel licht) bloedverlies. Vorige week donderdag werd ik ineens heel moe en sindsdien ben ik s middags vaak al erg moe en heb ik zin om te slapen. Weet iemand of dit bij het ontpillen hoort? Alvast bedankt voor het antwoord :)  

Ik lees graag met jouw topic mee. Ik ben nu een week aan het ontpillen en ik heb het idee dat mijn lichaam de grote schoonmaak aan het houden is, mijn hemel.
In 1 week inmiddels barstende hoofdpijn, lage rugklachten, krampen, roze/bruine vloed, emotioneel, verschrikkelijk moe en nog meer van dat soort kwaaltjes..

Het is fijn mee te krijgen wat de ervaringen van anderen zijn

Dag dames,

Ik ben zelf 24januari gestopt met de pil, mijn 1e ronde is net voorbij dus ga nu naar ronde 2..

Toen ik net gestopt was had ik echt het gevoel dat ik zwanger was, ik had echt alle symptomen die op een zwangerschap zouden lijken VOOR mijn menstruatie, met een cyclus van 29dagen werd ik toch ongesteld.

Ik was ook heel moe, misselijk, buikpijnen, gezwollen buik, ellendig, humeurig, dromen, weinig eetlust, gevoelige tepels etc.

Naar mijn idee hoort dat dus ook allemaal bij het ontpillen, het enige wat je zekerheid geeft is dat je menstruatie gewoon uitblijft, en een positieve test in handen! Voor de rest kan je jezelf vanalles wijsmaken met wat je voelt!

<p style="text-align: left;">Ik ben dus nog niet echt ongesteld geweest. Of kan een eerste ongesteldheid maar 2,5 dag duren? Zou het niet erg vinden als het voortaan altijd zo is (a)</p>

Ik betwijfel het dat een ongesteldheid maar 2,5 dag duurt, bij mij duurde het 4 dagen .. Maarja je kan dat niet vergelijken hé. Het kan zijn dat je lichaam gewoon in de war is hé, je zal niet de enige zijn.

Weet jij wanneer je eisprong was? Heb je al een zwangerschapstest gedaan??

Ik heb verschillende testen gedaan ;) geen idee wanneer mijn eisprong was. Had vaker het idee dat die sprong  (vanwege wit slijm en pijn). Geen idee nu van hoeveel dagen ik moet uitgaan, dus mijn man heeft mazzel ;)

En jij? Ik mocht trouwens van de gynaecoloog na drie maanden terugkomen voor inwendige echo (en hopelijk cyclusopwekkende medicijnen mocht dat dan nodig zijn)

Pff amai, nog 3maanden wachten? Heb je je bloed laten controleren op het HCG hormoon?

Misschien ben je wel zwanger? Maar het kan natuurlijk ook aan ontpillen liggen. Ik zou die onzekerheid niet kunnen uitstaan. Maar ik ben dan ook heel ongeduldig :p

Ik zou volgend weekend rond 11maart mijn volgende eisprong hebben, maar dat weet ik niet zeker. We zien wel ;). Mijn cyclus is goed op gang gekomen!

Terug
Bovenaan