Ontpillingsverschijnselen

Goedenavond,
Ik ben sinds 2 maanden gestopt met de pil.
Eerste week geen last, 2-3 week beetje last van de borsten maar verder niks. Eerste maand precies op dag 28 ongesteld geworden.
Nu de tweede maand heb ik sinds 1,5 week erg last van mijn tepels, ze zijn groter en worden ook constant hard.
Nou had ik gister ongesteld moeten worden officieel, maar lijkt mij niet gek dat bij maand twee het nog niet zo constant is en dat die 28 dagen de eerste maand gewoon toeval was. Hebben jullie ervaring met stoppen met de pil, dat jullie na een aantal weken geen verschijnselen toch een negens weer ergens last van kreeg? En hoe lang hield het bij jullie aan?
 
Je schrijft dat je officieel gister ongesteld had moeten worden, weet je dan exact wanneer je ovulatie was? Of denk je dat je gister ongesteld had moeten worden als je cyclus regelmatig had geweest?

Dat is nogal een verschil, bij de eerste optie zou je nu overtijd zijn en bij de tweede optie niet, omdat je adh je vorige cyclus niet kan weten wanneer je nu ongesteld moet worden en zeker niet als je aan het ontpillen bent
 
Terug
Bovenaan