ontpilverschijnselen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik ben sinds 23 april gestopt met de pil en ben  keurig ongesteld geweest. Na anderhalve week kreeg ik onzettend veel krampjes in mijn onderbuik, vooral links. Ik wilde eerst een keer spontaan ongesteld worden, maar we hebben toch geklust. Deze week zou ik mijn NOD moeten krijgen, maar er is geen spoor van te bekennen. Nu heb ik wel al twee keer (maandag en vandaag) afscheiding met iets bruins erbij. Het was telkens maar 1 keer, de krampjes in mijn onderbuik zijn ook terug en ik heb een hele harde onderbuik, maar ik heb verder nergens last van (niet misselijk of zo).
Kan iemand mij vertellen of dit allemaal is van het ontpillen of is er iets anders aan de hand?
groetjes Wendy

hoi wendoosje

Waarom doe je niet voor de zekerheid gewoon een testje weet nooit.
Bij mijn collega is het toen ook zo gegaan.
Je hoeft niet misselijk te zijn als je wel zwanger bent er bestaan zoveel verschijnselen.
Ik zal niet zeggen dat je zwanger bent maar dan weet je wel meer.\
Veel sterkte en succes anjim

Ik denk dat het misschien wel even verstandig is om een testje te doen, als je zo de verhalen leest van de zwangere mensen hier, lijkt het wel erg veel op zwanger zijn!
Kan het ook mis hebben hoor!
Als je een testje doet weet je het zeker!

Succes.
Liefs, Maaike

Hoi,

tja over een test heb ik wel al nagedacht, maar ik durf niet zo goed.........
Zal er dan toch maar alvast een halen, maar ik wil eigenlijk het weekend even afwachten!

Bedankt voor jullie reactie en succes voor jullie!

Dank je wel sterkte hee
Oohh laat je het nog wel even weten wat er uit is gekomen ben nieuwsgierig succes

Hoi Wendy,

Die krampjes die je na anderhalve week kreeg, kan heel goed je ei geweest zijn. Als je dan geklust hebt, dan heb je het op het juiste moment gedaan en zou je zwanger kunnen zijn.... Als je net gestopt bent met de pil, kan je cyclus nog wat onregelmatig zijn, dus dat je wat later bent kan ook daar door komen. Kortom, het kan beide kanten op. testje is enige dat duidelijkheid geeft! Ik duim voor je!

Groetjes Anoek

Hallo allemaal,

ik ben ongi geworden. Al die kwaaltjes waren dus toch van het ontpillen. Ben best telleur gesteld, ondanks dat we eigenlijk nog niet voor het eggie ginngen, maar nu wil  ik wel heel erg graag zwanger worden......
Tja wie niet hier natuurlijk! Op naar mijn volgende ei!

groetjes Wendy

Hoi Wendy,
Ook als je er nog niet echt voor ging, kan je nu teleurgesteld zijn. Ik begrijp precies wta je bedoelt, heb hetzelfde meegemaakt. Was al tijdje gestopt met de pil, maar we gingen nog niet voor het eggie. Vorige maand hebben we het 1 keer onveilig gedaan in een periode tussen ongi en ei, maar was later 1 week over tijd...De kans dat mn ei zó vroeg was, was eigenlijk nihil, dus kon niet zwanger zijn, maarwas hoe dan ook teleurgesteld. Deze maand zijn we voor het eggie gegaan. Nu nog weekje wachten op NOD....

Jullie gaan dus volgende ronde ook voor het eggie?

Groetjes Anoek

Terug
Bovenaan