Ontregelde cyclus na missed abortion.

<p>Hallo, </p><p>Begin juni 2018 kwam ik er achter dat ik een missed abortion had, het vruchtje was gestopt met groeien bij  6.1 een week later heb ik pillen gekregen en is het vruchtje eruit gekomen, helaas was nog niet alles eruit en opnieuw pillen, daarna was het nog niet goed en ben ik 2 juli 2018 gecurreteerd. Mijn eerste menstruatie kwam na 28 dagen precies zoals voorheen. Maar de keer daarop was het 36 dagen, en zo schommel ik sinds juli met mijn cyclus de ene keer 27 dagen de andere keer 31 dagen en ga zo maar door, ontzettend frustrerend! Soms denk ik, is er iets mis met mij of is mijn lichaam gewoon nog ontregeld, ik voel mijzelf erg onzeker hierover en het maakt mij ook wel verdrietig. Het zou fijn zijn om met mensen te praten die de situatie herkennen en zelf ook graag hun ei kwijt willen.</p><p>Groetjes </p><p> </p>
 
Hoi Esann,
Wat vervelend zeg! Ik heb zelf ook een MA gehad. Mijn ervaring is dat je echt weer een tijdje bezig bent om vertrouwen in je lijf te krijgen.  En je lijf is ook hard aan het werk om de balans terug te vinden en te herstellen, want het is niet niks. Ik had de eerste menstruatie net als jij precies op tijd en vervolgens schommelend tussen 31 en 28. Wat mij hielp, was om wat meer grip te krijgen op de situatie door te temperaturen. Dan wist ik in ieder geval dat (en wanneer) ik een eisprong had gehad. Het is heel herkenbaar dat je je onzeker voelt, maar zolang je menstrueert is het vast goed. Mocht je echt twijfels hebben, trek dan aan de bel bij je huisarts. Zij weten wat normaal is en wat niet. Heel veel sterkte!
 
Terug
Bovenaan