ontslagen uit ziekenhuis

hallo allemaal,
Maandag morgen begon het allemaal ik had me werk opgebelt dat ik ziek was, omdat ik alles wat er bijna naar binnen kwam kwam er ook weer uit. Drinken bleef gewoon zitten en diaree had ik niet.
Ik naar de huisarts heb toen pillen gekregen, maar ik vond het allemaal vreemd en belde toch de gynocoloog omdat ik voelde dat er iets anders was.
En ja hoor. Eenmaal daar aangekomen kregen we een echo van ons frummeltje die druk aan het zwaaien was.
HElemaal blij natuurlijk! gelukkig dat zit allemaal goed. nu even op je urine en bloeduitslagen wachten..
En ja hor ik werd naar binnen geroepen en mocht gelijk mee naar boven lopen naar de zwangeren afdeling ik was uitgedroogt!!!!!

Wees erg voorzichtig dus, want ik hield mijn vocht ook gewoon binnen en toch was ik uitgedroogt.
Nu ben ik net ontslagen van 2nachten ziekenhuis. kben flink aangesterkt van al dat vocht wat ze naar binnen werken..

Liefs,
Maantje

hoi maantje,

jeetje, zo ben je niet lekker zo lig je in het ziekenhuis, wel goed aangvoelt hoor!!
Ik ben blij dat het wat beter met je gaat, en ik hoop voor je dat de rest van de zwangerschap goed mag verlopen.

groetjes moeke

Hoi Maantje,

erg goed van jou dat je toch door hebt gezet, je moet er niet aan denken wat er gebeurt zou kunnen zijn.

knap goed op, zorg goed voor jezelf en veel sterkte.

Liefs Sylvia
12wk5dgn

Terug
Bovenaan