ontsluiting?? (voor) weeen??

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi allemaal

Ik ben mometeel 35,5 weken ver en m,n oudste is bij 37,4 dagen geboren.
Ik ging net na de wc (sorry voor de details) omdat ik moest poepen, dit heb ik ook gedaan maar had ook een enorme druk op m,n vagina, had echt het gevoel dat deze open stond?? Zou dit al onsluitng kunnen zijn? Omdat dit de 2de zwangerschap is?
Vervolgens ben ik in de douche gegaan en had ik een harde buik, deze heb ik nu (z,n 30 min ) later nog? zou dit een harde buik zijn? oefenwee? of evt het begin?? Ja stomme vragen! Maar kan van de vorige zwangerschap alleen krampen heringeren die achteraf weeen bleken, had namelijk nauwelijks pijn en kwam toen ruim 10u later in t zieken huis om er toch maar na te laten kijken, bleek ik al volledige onstsluiting te hebben, dus om 15.30 vliezen gebroken en na 4x persen om 15.50 had ik al een dochter. Deze zwangerschap was letterlijk een makkie. en dus niks van hefige weeen pijn enzo gemerkt? dus kan ook deze (niet eens echt pijn) maar raar gevoel niet plaatsen??
Wie weet meer?
allemaal lastige vragen hoop toch dat iemand meer weet?
Ik hou t in de gaten en t zal ook wel meevallen,ga zo echter toch even wat kleertjes bijeen pakken (voor de zekerheid) hihi

Groetjes
Marieke
35,5 week

hoi marieke,
zeker gezien je voorgeschiedenis zou dit toch wel iets kunnen zijn, aangezien je bij de vorige bevalling geen pijn voelde en de tweede bevalling meestal sneller en makkelijker is!

groetjes,
daphne

Terug
Bovenaan