Ontsluiting

<p>Ik heb het op internet proberen te zoeken maar ik kom niet echt verder..</p><p>Ik weet dat als je baby al vroeg is ingedaald dat dit niet betekend dat je dan eerder gaat bevallen. Maar mijn vraag is krijg je wel sneller wat onsluiting als je baby vroeg is ingedaald? Want ik voel altijd druk beneden dus heb ik altijd z'on gevoel dat je daardoor wel enige ontsluiting kan krijgen..</p>

Mijn kindje was ookal vroeg ingedaald. Of ik eerder ontsluiting had weet ik niet. Wel had ik een hele snelle bevalling. Sochtend om half 10 stapte ik me bed uit en toen braken me vliezen. Ik had toen nog geen weeen. Ik ben toen nog rustig gaan douche en heb nog wat spullen in me koffer gedaan. Uiteindelijk begonnen de weeen rond half 11 en rond 11 uur zijn we naar het ziekenhuis gegaan amper weeen gehad in de auto was zoon 20 min rijden en maar 4 weeen gehad. Toen ik in het ziekenhuis aankwam kreeg ik een weeen storm en bleek ik al 9 cm ontsluiting te hebben en om 12.56 werd me dochter geboren. Geen antwoord op je vraag maar wellicht heb je er wat aan?! 

Mijn kleine meid licht vanaf week 33 al ingedaald maar zit nu no met 41+1 op de bank helaas hihi hoop voor jou dat het anders is xxxxx 

Mijn kleine was ook vroeg ingedaald, maar had met 40+5 nogsteeds geen ontsluiting. Ik had met 41+1 wel 2cm.
Maar er zijn ook mensen die met 38 weken 2cm ontsluiting hebben en ook pas met 41 weken bevallen. 
Dus maak je er geen zorgen over x

Terug
Bovenaan