Ontsluiting??

Hi

Beetje rare vraga misschien, maar kun je het ook voelen als je ontsluiting hebt?? Ik heb nl geen weeen ofzo, ben geloof ik geen vruchtwater verloren, en geen slijmprop (wel gewoon veel slijm), maar het voelt zo opgerekt daar beneden!
Volgens de gynaecoloog afgelopen week lag het hoofd toen al achter het schaambot, en was dus al niet meer te voelen vanbuitenaf. En ik voel een zware druk maar het lijkt ook wel of het opgerekt is ofzo... Zie ik ze vliegen of kan dit echt???

xxx Mara

hihi grappige vraag en eerlijk gezegd zou ik het antwoord niet weten, tijdens de bevalling van beide kids heb ik niet gevoeld of ik ontsluiting had maar ik had dan ook weeen dus misschien dat ik het wel had kunnen voelen maar je het dan niet merkt. ik denk haast niet dat je het kunt voelen, denk eerder dat je het kindje voelt drukken tegen de uitgang zeg maar....

wie weet zegt iemand anders dadelijk wat anders dus hou het even in de gaten hihi

groetjes Veronique mv Daniëlle (27-6-6) en Janneke (8-8-8)

Hoi Hoi

Nou mysterie opgelost: vanmorgen om 5.00 uur zijn mijn vliezen gebroken!
Dat was dat gekke rekkende gevoel dus....

Ik was wakker omdat we een lekkage krijgen in de slaapkamer door de regen, en ineens voelde ik een pijnlijke 'pats' en daar kwam het vruchtwater.

Aangezien ik een indicatie heb moest ik naar het ziekenhuis komen, om een hartfilmpje van de baby te maken en mij te onderzoeken.
Alles was goed en mijn weeen zijn nog niet superheftig, ik had nog amper ontsluiting dus ik ben nu weer thuis.

Ik ben wel bang voor de pijn, ik ben geloof ik niet zo'n held hahaha Bij iedere wee hoor ik de stem van de mevrouw van de zwangerschap cursus:

"Laat het over je heenkomen, iedere wee brengt je dichter bij de bevalling"

Nou, ik ga nu dus binnen een paar dagen een geboorte melden, jippie!

xxx

Diep door je neus in............door je mond weer uit..................
Hou vol meisje!!!
Je kunt het, ik weet het zeker...........
(ook om mezelf maar moed in te praten.......)

Liefs Rimke
39 weken precies, ben er helemaal klaar voor.........en klaar mee.

Hoi!

Nou heel veel sterkte de komende dagen. En het gaat je lukken natuurlijk. Ben benieuwd wanneer het gaat doorzetten, bij mij duurde het 2 dagen na het breken van de vliezen...haha.. niet leuk hè dat ik dat meld...
Maar dat gaat bij jou zo lang niet duren, want bij mij was het toen eigenlijk nog lang geen tijd..

Oeh, spannend! Succes meid, je kunt het!
Oh enne, niet te diep in door de neus, dan wordt je duizelig. Dat gebeurde mij op een gegeven moment.

Wij wachten in spanning af op een berichtje van je!

groetjes,
Susan

Pfoe, ik ben benieuwd! Als je dit nog leest voor de bevalling; succes, je kunt het en blijf focussen op het eindresultaat; je kindje komt eraan!!!

Jacoline
(38wk+6dg -> wachtend dus...)

Terug
Bovenaan