ontsluiting

ik ben nu 36w en 1 dag. met 35w en 5 dagen opgenomen met weeen, en nu is het weer rustig. Maar ik heb nu 2 cm ontlsuiting. Zal dat de bevalling versnellen?? Ik heb ook steeds voorween, zou het dan snel kunnen beginnen? Ik ben 1 sept. uitgerkend.

Je kan rustig een paar weken met enkele cm ontsluiting rondlopen. Ook voorweeen kunnen enkele weken van te voren al beginnen, zonder door te zetten. Maar omdat jij al met 35 weken opgenomen bent met weeen heb je (denk ik) wel een grote kans dat het niet lang meer gaat duren. Gelukkig ben je al 36 weken en kan je baby zonder veel problemen komen, alleen niet thuis.
Succes!!

Is het je eerste? Bij een tweede heb je vaak al veel sneller die eerste 2 cm! Zolang je geen echte weeën hebt hoef je je geen zorgen te maken hoor. Gewoon nog even een dikke week volhouden dan mag je thuis bevallen!

Zet m op!

Ik ben met 33 weken opgenomen wegens weeën en had al 2 cm ontsluiting, met 37 weken gestript en toch is onze kleine meid gehaald met 38 weken, (heb nog met 25 weken met weeën in het ziekenhuis gelegen)

Iedereen dacht dat ze wel eerder zou komen en we hebben er allemaal rekening mee gehouden, uiteindelijk is ze gehaald, en had het me niks verbaasd als ze gewoon met 40 weken was gekomen. (dat ze gehaald is met 38 weken heeft met de voorgeschiedenis te maken)

Maar ik hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten (wel na 37 weken hé haha)

Terug
Bovenaan