Ontsluiting

Zondag kreeg ik plotseling weeën, ben toen een nacht ter controle in het ziekenhuis geweest. VK heeft gevoelt naar de ontsluiting en die is een kleine cm inmiddels.

Ben nu weer thuis, en moet heel rustig aan doen, niets doen wat weeën opwekt.. Erg frustrerend want ik ben heel slecht in stil zitten. Maar moet nu wel, vind het ook wel erg eng dat er al ontsluiting is. De VK voelde het hoofdje al.

Nu heb ik een klein vraagje, vriendin van mij zei pas dat ananas weeën opwekt. Is dit zo, of is het gewoon een fabeltje? Ik ben namelijk helemaal gek op ananas! Heb het gegoogled en kwam alleen tegen dat het hart van de ananas weeën op zou kunnen wekken..

Jeetje kan me voorstellen dat je het eng vindt! Hoe voel je je verder?
Hoop dat je beebje nog even blijft zitten!

Ken het verhaal ook van de ananas maar of het waar is weet ik niet. Vriendin van mij ging juist ananas eten om de weeen op te wekken maar er gebeurde niets. Ik denk ook niet dat het echt zo is. Anders waarschuwen ze daar van te voren wel voor toch? Zou het anders voor de zekerheid aan je VK vragen.

Heel veel sterkte ermee!

Groetjes Kim

Jeeee dat is schrikken....ik las alleen al het onderwerp en schrok al...
We zijn tegelijk uitgerekend volgens mij...21 december, toch?
Dus de kleine moet echt nog even blijven zitten...
Ik heb het verhaal over de ananas gehoord, het prikkelt de darmen heel erg en dat zou eventueel wee opwekkend kunnen werken...
Misschien een fabeltje...maar ik zou het risico niet nemen en even een paar weekjes geen ananas eten...

Sterkte ermee!!

Groetjes Brigitte

Alleen het hart van de ananas kan de weeen opwekken! Dit is mij verteld door de vk toen mijn 1e na de uitgerekende datum nog niet kwam... Dus ananas kun je wel gewoon eten, maar net als met zoveel dingen: niet teveel!

Succes Xmarleen

In het hart van de ananas zitten stofjes die de weeen zouden kunnen opwekken. Maar dan zou je er echt ontzettend veel van moeten eten wil het effect hebben.
Dus maak je niet druk over al die ananas die je hebt gegeten.
Het geboorteproces kun je niet opwekken, als je baby wil komen hou je dat niet altijd tegen.
Anders zouden er geen moeders gestript worden en ingeleid als ananas eten zou helpen!!!
Rust nemen, en iedere dag dat je baby blijft zitten is meegenomen, maar als hij /zij wil komen houden ze dat niet meer tegen!
Succes met stil zitten!!!! En geniet nog even van je buik en getrappel daarbinnen!

Inmiddels zit de kleine er nog steeds, voor de zekerheid maar geen ananas. ;)
Thanks voor jullie reacties!

Nog 5 weekjes tot de uitgerekende datum, inderdaad 21 december en ben zooo benieuwd wanneer het komt!

Rust nemen lukt inmiddels aardig, ben niet echt van het stilzitten maar mijn man plakt me gewoon aan de bank vast. :)

Terug
Bovenaan