Ontspan!!

Nou dames, ik ben er helemaal van overtuigd... In ontspannen toestand heb je echt de meeste kans op zwangerschap. Ik ken nu enkele zwangere dames, waaronder ikzelf (bijna 9 weken) die allemaal op "feestdagen" zwanger zijn geraakt. Ikzelf met Koninginnedag, na de nodige alcoholische versnaperingen, een vriendin van mij met carnaval en een ander nieuwjaarsnacht. Niet dat ik wil pleiten om maar flink aan de booze te gaan, maar wel dat ontspanning een belangrijke voorwaarde is. Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar toch... Heel veel succes en wie weet, er komen nog wat Oranje-wedstrijden...
 
Hihi,

Leuk!! Wij hebben gister na de wedstrijd van oranje het gelijkspel geviert, zal lachen als dit raak was.

Leuk voor je dat het bij jou raak is in ieder geval!!
 
geweldig! ik ben er ook net achter gekomen zwanger te zijn. ook op een ontspannen dag bevrucht "pinksteren". maar het zal vast toeval zijn denk je niet!
liefs en veel geluk in je zwangerschap.
 
Ik ben absoluut niet op een ontspannen moment zwanger geraakt: de nacht voor ik met 90 kinderen op schoolreis moest! ( ik ben dan altijd bang dat er van alles mis gaat, vooral omdat ik het allemaal geregeld heb...)

Veel succes meiden, ik hoop dat jullie net zo veel (of meer) geluk krijgen als wij, liefs Kiki
 
hallo,

het is altijd zo makkelijk praten als je eenmaal zwanger bent, nou ik kan je wel vertellen zo simpel ligt het niet, en het is enorm kwetsend voor mensen die al heel lang "bezig" zijn.
deze zwangerschap liet 5 jaar op zich wachten, dus ik weet donders goed waar ik het over heb, er zijntoch zat feestdagen en vakantiedagen voorbij gekomen in die 5 jaar dus..
en elke maand als je ongesteld word word je weer geconfronteerd met het feit dat je weer niet zwanger bent, o ja elk jaar verleg je je grenzen, maar zulke opmerkingen blijven kwetsend ookal ben ik nu wel zwanger, ikzelf zal zoiets nooit zeggen, denk daar eens over na voor je anderen je mening probeerd op te dringen.. pff jaja ontspannen, laat me niet lachen, na het eerste jaar zonder resultaat piep je wel anders!
 
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap !
Wij gaan zelf over 2 weken voor het eerst aan de slag en ik lees nu een tijdje mee op dit forum..
Het valt mij op dat de gesprekken soms
heel beladen en zwaar zijn (wat logisch is als het een tijd duurt voordat het lukt..en in jouw geval een hele tijd) en dat er soms heel vervelend op elkaar wordt gereageerd..
Het zwanger worden gaat bij de een nou eenmaal snel en bij de ander niet..
Ik vind het jammer dat er op een vrolijk luchtig mailtje zo heftig wordt gereageerd..andersom verpest jij met je mail ook de lol voor anderen die nog maar net begonnen zijn en blij en enhousiast in het geheel staan..
waarom laat je de berichten die je storen niet voor wat ze zijn..en ga genieten van je zwangerschap...het lijkt me zinvoller te reageren op berichten van iemand die in hetzelfde schuitje zit als waar jij in het gezeten dan kun je wellicht een positieve bijdrage leveren...maar ik heb natuurlijk geen recht van spreken omdat ik nog moet beginnen..
 
Terug
Bovenaan