Ontsteking aan de kies

Hoi allemaal,

Ik ben nu 17 weken zwanger. Vandaag hebben ze ontdekt dat ik een ontsteking aan de wortel van mijn kies heb. De huisarts dacht eerder aan aangezichtspijn....
Nu moet ik maandag naar het ziekenhuis. Of ze willen een open zenuwbehandeling doen, of de kies moet getrokken...

Heeft iemand van jullie ervaring met dit soort dingen?

Oh ja....ik ben als de dood voor de tandarts...!

Petra

Wat balen! Elk kind kost een tand, zeggen ze toch? Bij mijn 1e is mijn kies afgebroken. Die hebben ze met nepspul gerepareerd en bij mijn 2e had ik ineens een gaatje, wat ik nooit heb. Geen ervaring met wat jij nu hebt. Succes!

Hoi Petra,

ik heb hetzelfde gehad, 5 weken nadat Tijn geboren was (afgelopen februari). Ik heb een open zenuwbehandeling gehad. Verdoving geven ze liever niet maar kan geen kwaad bij in verwachting zijn / borstvoeding geven werd mij gezegd. Het is mij ontzettend meegevallen, ook ik ben geen held bij de tandarts. Kreeg eerst 2 verdovingen en daarna weinig meer gevoeld. Reken wel dat je lange tijd zit. De pijn moet dan na een dag wegtrekken, deed ie bij mij helaas niet, dus nog ee behandeling erachteraan. Na een aantal weken (alles moet eerst weer tot rust komen) krijg je een behandeling om alles definiteif te sluiten. Maar goed, ik zou me niet te bang maken, mij is het heel erg meegevallen...

Succes en hou je ons op de hoogte?

Natasja

Jemig zeg, das echt balen!!! Wat zul jij een pijn hebben.
Volgens mij mag je gewoon verdoving hebben hoor. alleen rontgenfoto's mag je niet laten doen als je zwanger bent.

sterkte

Terug
Bovenaan