ontsteking na ontsteking

Pfffff om gek van te worden!!!!!!!!

Ik had het bij mijn vorige ook maar dan had ik alleen een paar keer per week een ontstoken vinger!

Nu heb ik al in het begin lichte longontsteking gehad en kamp nu al vanaf dondernacht met een kaakholteontsteking!!!!!!!!!! DAT DOET PIJN!

Slaap ook heel slecht en helaas de dokter kan er helemaal niks mee!
Word er gek van en tot overmaat van ramp krijg ik nu iedere dag te horen; zo jij bent ook al bijna rijp voor de bevalling dat je nog boodschappen durft te doen?!

Uhhhh ik moet nog 11 weken!!!!!!!!! maar iik heb een buik van 40 weken en ook nog is de kwaaltjes die daarbij horen!

Ik kan wel huien op het moment..........
sorry voor mijn geklaag maar het lucht wel ff op........

Groetjes Brenda

hier nog zo'n pechvogel! ha ha... ik heb al weken enorme uitslag op mn benen en nu weten ze  eindelijk sinds gister dat het een bacterie is en heb daar nu zalf voor.... hopen dat dat helpt dus! Zit daardoor ook gewoon minder lekker in mn vel en dat zal jij ook  wel hebben.
Natuurlijk weet ik dat het voor een goed  doel is en ik ben ook allang blij dat het met mn zwangerschap wel goed gaat,maar ja soms even klagen lucht idd wel op!
Ook bij mij denken mensen dat ik al bijna uitgerekend ben en ik moet nog 11 weken!

He heel  veel sterkte ermee en  bedenk maar dat je er iets moois voor terug krijgt!!!

liefs

hoi brenda
volgens mij hangt die kaakholteontsteking in de lucht heb er al 1,5 week last van en slaap rechtop in bed   ook mijn schoonzus en haar buurman heeft het
weet wel dat het verschrikkelijk veel pijn doet en dat we als zwangeren niets kunnen krijgen helaas maar waar
weetje wel dat dit 1 week tot wel 4 weken kan duren voor het over gaat
moet er niet aan denken en daarbij kwam ik vanmorgen bij de gyn op controle en heb ik de bloeddruk te hoog net als bij mijn vorige zwangerschappen
dus ook dat kan er nog wel bij  
moet nog 12 weken dus we hopen dat het nog een tijdje goed mag gaan
groeten marrieke

hey damens

Bedankt voor jullie reacties!!!!!!!

Het hangt inderdaad in de lucht de bacterien en de virussen....... zijn we mooi klaar mee!

MARRIEKE,mijn eerste nacht met ontsteking heb ik ook rechtop doorgebracht! wat een ellende,maar was blij dat ik een houding had waarij ik geen pijn had! Nu heb ik continu druk op mijn kaak en dus ook op mijn kiezen dat is echt verschrikkelijk!
Ik was er niet echt ziek van,maar vanmorgen wakker geworden met een dichte neus en de hele dag al een onbestemd gevoel in mijn lichaam,moe,misselijk,moeie benen,benauwd ik word er echt gek van! slapen lukt ook niet dus loop ik de hele dag een beetje te slenteren door de stal voor in ieder geval nog een beetje frisse lucht!

Van de dokter mocht ik 4 tot 6 paracetamol op een dag en drie keer per dag neusspray.
Paracetamol heb ik vandaag niet genomen vind het   nog steeds een eng idee om zoveel te slikken en neusspray kan gelukkig geen kwaad,maar helpt niet de hele dag.

Nou ja ik hoop dat wij er geen 4 weken voor nodig hebben om er vanaf te komen!

Serkte allemaal en ik zal aan jullie   denken!

hoi,
paracetamol kun je echt zonder problemen innemen hoor! Als je twijfelt, neem dan 1 ipv 2 tabl. Is echt een onschadelijk middel, werk zelf op intensive care en hier krijgt iedereen het, behalve als je leverafwijkingen hebt (wordt daarin verwerkt)
Huisarts gaf mij in begin van zwangerschap bij gecombineerde voorhoofds,- bijholte en kaakholte-ontsteking  "opdracht" om  paracetamol trouw  in te nemen, zodat ik me wat prettiger zou voelen. En je kan de otrivin-neusspray max 1 week 4x dgs gebruiken. Mij werd geadviseerd om 2-3x/dag te stomen, met heet water waarin keukenzout is opgelost. Dat heeft uiteindelijk allemaal samen geholpen, maar ben er dikke week heel beroerd van geweest!
Veel beterschap ermee!!
Mira

Hai Mira

Dank je wel voor je uitleg!
Ik heb nu niet veel last meer van mijn holtes gister was ik zeer beroerd met overgeven aan toe!
Ik heb mischien in totaal 4 keerin mijn leven overgegeven dus schrok er behoorlijk van!

Voel mij nu nog wel zwakjes heb nu een week neusspray gedaan en dat hielp wel,maar je mag het idd maar een week gebruiken!
Ik zal dat stomen ook proberen vanavond.

Was jij ook beroerd met overgeven aan toe? ik kan dat namelijk nergens vinden wel koorts,maar dat heb ik niet!

Groetjes Brenda

Terug
Bovenaan