ontsteking

Misschien niet zo`n frisse vraag, maar heb echt het idee dat de wond van mijn "knip" ontstoken is. Morgenochtend ga ik direct de huisarts bellen.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Ben nu 4 weken geleden bevallen en heb het idee dat ik weer bergafwaarts ga qua beweging en heb veel meer pijn. Wil gewoon weten wat me te wachten staat....

Liefs Milou

Vervelend zeg...het moet idd veel beter gaan...en niet bergafwaarts.

Ik ben ook al naar de huisarts geweest, heb een cyste bij mijn vagina :S Waarschijnlijk moet dit door de gyn weggesneden worden.
Denk je dat als je bevallen bent alles wel weer normaal wordt...en dan blijf je last houden, erg vervelend hè.

Succes en je moet idd gauw een afspraak maken bij de HA

Ben net geweest.
Huisarts vond het er niet onstoken uitzien. Zag gisteren al dat er nog een klein stukje draad zat. Ze trok eraan en er kwam nog een stuk draad van 3 cm uit. Dus daar kan ik veel last van hebben gehad. Ze zei dat er wel wat wondvocht was, maar dat kan met zo`n draad. Als het nou niet beter wordt, dan mag ik van de week weer terug komen. Ze voelde wel een verharding van het litteken, dat had ik ook wel gemerkt. Weet niet wat ik daar tegen kan doen...

er is speciale littekencreme om te smeren, moet je wel even aan de huisarts vragen of je dat mag gebruiken omdat je hechtingen nu pas helemaal eruit zijn. Dat maakt die verharding zachter, verder vergt dat wel wat tijd voordat het weer een beetje soepel word. Ik las pas ergens dat het wel drie maanden kan duren voordat het weer een beetje soepel is! Maar die creme kan helpen, volgens mij kun je dat halen bij de apotheek, ik heb het bij Senne gebruikt, nu is het van zichzelf al vrij soepel gelukkig!

Liefs

Oh die olie heb ik nog...
Maar vandaag eerst weer naar de huisarts...zit een grote bult op het litteken die zwart is. Net alsof er nog een hechting in zit. Word er helemaal gek van. Ben nu 4,5 week geleden bevallen en wil me nu wel weer eens beter voelen...

Wat vervelend zeg!
Ik kreeg 2 weken na de bevalling zo'n zwaar gevoel van onder. en deed heel erg zeer. ik voelde ook echt een verdikking zitten. ik naar de huisarts geweest, maar zat toch een fikse ontsteking bij mijn hechtingen. heb toen een antibiotica gekregen en toen was het zo weg. Houd het dus goed in de gaten milou!

Terug
Bovenaan