ontstoken ogen,snotneus,en hoesten

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
hier even een berichtje van ons...
het gaat sinds paar dagen even minder met Dani..
we hadden een naakt kat... jaja inverband we wel huisdieren wilde maar niet dat dani dadelijk helemaal onderzat met haren!! dus de beste oplossing was een naakt kat.. ze zijn echt super lelijk van mooi  ig heid!! hahaha snappen jullie em??
maar sinds dien heeft dani onstoken oogjes gekregen.. snot neusje.. en veel hoesten en haalt een beetje adem met een piep geluidje..
voor het onzekere hebben we helaas de kat weg gedaan.. dani gaat gewoon voor alles
zeker te weten dus moesten we de kat gewoon weg doen voor ons gevoel..
heeft misschien jullie beébie's ook last van onstoken oogjes? misschien dat het heerst ofzo.. kvind het wel een beetje eng..en vooral heeeeel zielig!

groetjes,
Manuela Ivo, Dani & mystrieus beebje

Onze dochter heeft momenteel gen last van, maar de kenmerken die je noemt lijken wel heel veel op een allergie!
Onze dochter en mijn man zijn beide allergisch voor huisdieren en zodra we bij iemand gewest zijn die een hond heft of kat en zelf geen schoonmaakwonder zijn dan zit ik daarna minimaal 2 dgn met 2 zieken!
Opgezwollen ogen, niezen, en ze zitten dan helemaal 'vol'!
Ik denk dat je een goede keuze gemaakt hebt om de kat de deur uit te doen, alleen moet je niet verwachten dat het bij je kleine meteen resultaat heeft!
Haren maar ook de geur van dieren zitten door je hele huis. Je zou denken even goed stofzuigen en het is weg maar stofzuigen kun je het beste doen als hi js'avonds naar bed is want door de lucht die de stofzuiger uitblaast gaat de lucht/haren juist door het huis circuleren!! Als je t s'avonds doet is dat ondertussen weer gaan liggen!
Ook mocht je ergens op visite gaan met je kindje die een allergie heeft, zeg dan dat ze niet moeten stofzuigen voor je komt, om deze reden!

Hoop dat je hier wat aan hebt!

Liefs L81

Hoi Manuela,

Ik herken dit heel erg! Wij hebben altijd een Jack Russel gehad en dat ging dus echt niet met Thijn. Hij kreeg het ook heel erg benauwd. (zo erg dat we hem een maand geleden blauw uit zijn bedje moesten halen en er mee naar de eerste hulp moesten.

Hij is hier dus echt mega allergisch voor!

De dingen die je beschrijft zijn erg herkenbaar. Ze kunnen die kleintjes niet testen omdat ze te jong zijn. Neem maar van me aan dat dit echt een allergie is!

De kinderarts heeft de klachten opgeschreven en die komen overeen met wat je beschrijft.

Onze hond is weg, Thijn heeft buisjes en hij is weer helemaal blij.

Ps. Het duurt even voordat de allergie uit zijn lijfje is..

Sterkte ermee..

Groetjes,

Bianca mv Thijn 28-12-2006

Het lijkt me het beste om door een arts te laten beoordelen wat het is. Het kan idd heel goed een allergie zijn, maar het kan ook een verkoudheid zijn, waarbij deze symptonen ook voor kunnen komen.
Misschien de volgende keer eerst testen voordat je een dier in huis haalt. ( dus ergens anders in contact laten komen met een dier)
Sterkte ermee.
Sil

Terug
Bovenaan