ontstoken oogje?/

hoi allemaal

Heb een vraagje,mijn dochterje krijgt of heeft een ontstoken oogje volgens mij want vanochtend zat het helemaal dichtgeplakt,moet ik daar gelijk mee naar ha of kan ik het zelf ook schoonmaken?wie heeft dit ok meegemaakt.het is nog niet zo erg volgens mij hij niet dik verder of rood.maar komt af en toe een beetje vies uit. groetjes wendy

Hoi hoi,

Onze dochter heeft in het begin een ontstoken oogje gehad, en bij het CB kreeg ik het advies om met een nat gaasje het oogje een paar keer per dag te deppen. En na verloop van tijd was het weg.

Suc6

Groetjes Yvette.

hoi

Ja dacht het wel dat dat gewoon kon hebben we ook gedaan en doe ik morgen ook weer,ze is nu 16 maanden en nooit geen last van gehad vandaar,kijk het wel effe aan bedankt gr wendy

hallo,
mijn dochtertje ( 3 weken ) heeft er ook last van. Het cb zei inderdaad schoonmaken met afgekookt water en een gaasje maar de huisarts zei dat je dat niet te vaak moest doen want dan ging het juist irriteren?? Verder was er weinig aan te doen.

groetjes
marike

Hallo,

Ik heb  het ontstoken oogje van mijn dochter voorzichtig schoongemaakt met een watje gedoopt in uitgekookt water. Bij haar ging het na een week over. Bij mijn zoon ging het niet vanzelf weg en heb ik een oogzalf van de huisarts gekregen.

groetjes
Lonneke

hoi allemaal

bedankt voor de reacties,heb het idd goed schoongehouen en ze is er nu weer van af gelukkig.vond het zielig dat haar oogje steeds dichtgeplakt zat smorgens.

groetjes wendy

Terug
Bovenaan