Een tijdje terug was er iemand die 'hulp' vroeg voor ontstoken oogjes. Haar kindje had er al vanaf de geboorte last van. Lukas had hetzelfde (hij is nu bijna een half jaar). De HA wilde maar niets geven en het advies was, schoonmaken met (gekookt) water en ook de handjes regelmatig schoonmaken (vanwege het wrijven).
Vorige week was ik bij het CB en toen zei de arts 'Het duurt wel lang he' ga maar ff naar de HA voor een zalfje. Ik tegen beter weten in een afspraak gemaakt en wat schets mijn verbazing 'Ik kreeg een zalfje mee"
Nou alleen al het in huis hebben van het zalfje werkt wonderen want Lukas heeft prompt geen ontstoken oogjes meer. En dat terwijl ik het zalfje nog niet gebruikt heb!
Dus voor iedereen die hetzelfde probleem heeft: ER IS HOOP!
Vorige week was ik bij het CB en toen zei de arts 'Het duurt wel lang he' ga maar ff naar de HA voor een zalfje. Ik tegen beter weten in een afspraak gemaakt en wat schets mijn verbazing 'Ik kreeg een zalfje mee"
Nou alleen al het in huis hebben van het zalfje werkt wonderen want Lukas heeft prompt geen ontstoken oogjes meer. En dat terwijl ik het zalfje nog niet gebruikt heb!
Dus voor iedereen die hetzelfde probleem heeft: ER IS HOOP!