Ontstoken oogjes?

A

Anoniem

Guest
Hey Meiden,

Wat doen jullie om ontstoken oogjes te verhelpen?

Alvast bedankt!

Karin

Hoi,

Echt een super tip, want het hielp bij ons heel goed!!!!

Dep met een watje met oude thee op het oogje.

Succes ermee!!!

Ik hoop dat het ook bij jullie helpt.

Groet,
Simone

Hoi Karin,

Met uitgekookt water (wel koud uiteraard) en een steriel gaasje het oogje schoon maken. En dan van buiten naar binnen vegen.

groetjes Linda

Hoi Karin,

Ik ben een beetje illegaal hier.. mijn zoontje is net 1 jaar geworden de 14de!
Ik heb  Supranettes  gebruikt te koop  bij de drogist, zijn niet goedkoop 20 stuks voor EUR 5.50-6.00. maar wel heel handig! Het zijn gaasjes met o.a. callendula erin.
Hygiënisch verpakt dus makkelijk mee te nemen of aan de opvang te geven en ze prikken niet!... Watjes met thee en/ of afgekookt water zullen even goed helpen misschien maar is wat lastiger (hygiënisch) mee te nemen, vandaar dat ik deze gebruikt heb. Wat je ook neemt, gebruik nóóit voor 2 oogjes hetzelfde   watje/gaasje! Ook geen handdoeken etc delen.
Pas op voor je eigen ogen of van anderen (ik spreek uit ervaring  dacht dat ik héél voorzichtig was geweest maar heb nu toch een ontstoken oog!)

Als je het niet vertrouwd of het wordt niet snel minder bel wel je HA, want zoals die van mij zei; van je ogen heb je er maar twee, daar kun je niet voorzichtig genoeg mee zijn!
Beterschap!

Groetjes Saskia mv Kyan 14-11-2007

Hoi Karin,

Ik weet niet hoe erg het is. Maar een dochtertje van een vriendin had 1 heel dik oog en zit nu aan de antibiotica. Een of andere huidinfectie. En van je ogen heb je er maar twee zoals mijn voorgangster al zegt.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan