ontstoken tandvlees

Hoi,

Ik heb even een vraagje;
Ik heb nu ineens last van ontstoken tandvlees en ertegen poetsen helpt niet meer...Nu heb ik vandaag bij de etos oral-b gekocht, Bocasan heet het. Er staat op dat het middel "voor zover bekend zonder gevaar voor de vrucht, overeenkomstig volgens de bijsluiter gebruikt kan worden". Ik heb het nu een keer gebruikt, maar voel me behoorlijk schuldig.
gebruikt een van jullie het toevallig ook en is het zeker weten veilig.
de baby beweegt nog steeds prima trouwens.

Alvast bedankt!

Liefs Mariska 2
38 weken en 5 dagen
 
hoi hoi

ik heb bocasan in het begin van mijn zwangerschap ( 3de en 4de maand)gebruikt had ook ontstoken tandvlees 2 keer toe en het heeft bij mij goed geholpen en ik ben nu 38 weken en 3 dagen en alles ziet er nog goed uit
denk niet dat het kwaad kan want je moet het ook niet doorslikken dus krijg je zo ie zo maar een hele kleine hoeveelheid binnen het is echt om je tussen je gebit schoon te maken en baterieen in je mond te doden en niet ergens anders
ik hoop dat je hier wat aan heb en het nu met een wat geruster hart kan gebruiken

veel liefs
jacqie

ps ook succes met de laatste loodjes he
 
er staat toch op dat het geen kwaad kan?!
dus schuldig zou ik me helemaal niet voelen. je moet je trouwens nooit schuldig voelen over wat jij doet! wat je doet is goed zo moet je denken. en mocht er ooit iets mis gaan is het niet jouw schuld.
gr.
 
Hoi Hoi,

Pfoeh, ben nu wel een stuk geruster! Bedankt voor de reacties!

Ik gebruik paradontax, maar nu heeft het dus een keer doorgezet, ach kan gebeuren, nietwaar?

Anoniem; ik voelde me schuldig omdat ik hiervoor een miskraam (7 wk) heb gehad door medicijnen die volgens de dokter ook gebruikt konden worden tijdens de zwangerschap. Ben nu gewoon een stuk voorzichtiger.

En Jacqie, ook jij succes hihi!

Liefs Mariska 2
 
Terug
Bovenaan